יוסי צבי, בכיר בקבוצת פז, ימונה למנכ"ל קבוצת קניוני ישראל

צבי, ששימש בשנה האחרונה כסגן מנהל חטיבת נדל"ן, עסקים וייזום בקבוצת פז, יחליף את משה רוזנבלום שמונה למנכ"ל מליסרון של משפחת עופר

מנכ"ל בריטיש ישראל , עמיר בירם, מינה את יוסי צבי למנכ"ל קבוצת קניוני ישראל במקומו של משה רוזנבלום שהתמנה למנכ"ל מליסרון של משפחת עופר - כך נודע ל"גלובס".

צבי, בן 46, יעבור לבריטיש ישראל מקבוצת פז, שם שימש בשנה האחרונה בתפקיד סגן מנהל חטיבת נדל"ן, עסקים וייזום בקבוצה. קודם לכן שימש כמנכ"ל חברת דלק נדל"ן נכסים מניבים, תפקיד במסגרתו היה אחראי על נכסי החברה לרבות קניונים, בנייני משרדים ומרכזים מסחריים כדוגמת קניון חיפה וקניון דרורים.

בנוסף צבי שימש גם כמנכ"ל חברת סהר פיתוח והשקעות של קבוצת פז, ובעבר גם כסמנכ"ל נכסים בסופר-פארם. הוא בעל השכלה משפטית ורישיון לעריכת דין.

בריטיש ישראל, הנמצאת בשליטת לואי נואי, נסחרת לפי שווי של 1.45 מיליארד שקל. החברה מחזיקה ב-17 קניונים ומרכזים מסחריים באמצעות קניוני ישראל.

בשנים האחרונות ביצעה הקבוצה מספר רב של רכישות קניונים, לרבות רכישת קניון נהריה, ביל"ו סנטר, דודז' סנטר בנצרת, 50% מקניון חדרה, קניון השרון, קניון מרום-נווה ברמת-גן, השלמת רכישת חונים-קונים בראשון-לציון, השלמת רכישת קניון רחובות מאמות, קניון לב אשדוד, קניון מלכת שבא, קניון מעלה-אדומים, 40% מקניון הראל במבשרת, 50% מקניון הדר-תלפיות, הגדלת האחזקות בגרנד קניון מ-50% ל-70% ורכישת 50% מקניון הגבעה בגבעת-שמואל.