מינהלת ליגת העל: ההכנסות העונה יגיעו ל-20 מיליון שקל

הסכום העיקרי יגיע מהטוטו-ווינר ומערוץ הספורט, שיעבירו 7.3 מיליון שקלים כל אחד; מאז הוקמה המינהלת ב-2002 היא הגדילה את הכנסותיה ב-220%

מינהלת ליגת העל בכדורסל צפויה להגיע לראשונה מאז הקמתה לרף הכנסות של 20 מיליון שקל. כך עולה מישיבת הדירקטוריון שהתקיימה הערב, ובה קיבלו נציגי הקבוצות את התחזית לעונה הקרובה. שני סעיפים עיקריים מרכיבים את תקציב המינהלת: הראשון הוא ההסכם החדש והמשודרג עם הטוטו-ווינר, במסגרתו תקבל המינהלת 7.3 מיליון שקלים לעונה. השני הוא הסכם הטלוויזיה עם ערוץ הספורט שעומד על סכום דומה.

המינהלת ממשיכה את הסכמי החסת עם רשת מלונות פתאל, B.M.W, מפעל הפיס, נייקי, H.stern, טרקלין חשמל, וואלה!שופס, וואלה! טורס, קופת חולים מאוחדת והום סנטר. המשמעות היא שגם העונה יובטח לכל אחת מהקבוצות בליגת העל תמלוגים של לפחות מיליון שקלים לקבוצה, ובנוסף תמשיך המינהלת לחלק בונוסים עבור דירוג.

המינהלת פועלת מעונת 2002/03, אז רשמה הכנסות של 6.1 מיליון שקלים. התמלוגים שעבור לקבוצות הסתכמו אז ב-2.8 מיליון שקלים.

בצד ההוצאות, המינהלת תעביר העונה לאיגוד הכדורסל סכום של 1.8 מיליון שקלים, כחלק מההסכם בין הצדדים. המינהלת רכשה מערכת שילוט אלקטרוני נוספת למשחקים ("לדים") בעלות של כ-110 אלף דולר, כך שבכל שלושת המשחקים שישודרו מדי מחזור יותקנו מערכות שילוט. גם איגוד הכדורסל, איגוד הכדוריד ואיגוד הכדורעף צפויים להשכיר את הלדים לשימושם.