הסונטה היוצאת לקתה בעיצוב אנונימי, שניסה להיות יותר יפני מיפני, והצליחה אך בקושי להטביע חותם על שוק הרכב הבין לאומי. ב
יונדאי ביצעו הפקת לקחים רציני והסונטה החדשה, שנחשפה היום (ה') אחרי הרבה מאד ספקולציות ותמונות ריגול, מציגה עיצוב דרמטי ובעל נוכחות בסגנון שאותו מכנים בחברה "פיסול זורם".
המכונית עתירת הקימורים נמתחת לאורך 4.82 מ' ורוחב 1.835 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים שהוארך ב-6.5 סנטימטרים ל-2.8 מ'. יש לה מערכת מתלים חדשה ושלדה קשיחה יותר משמעותית ותא נוסעים מתוחכם למראה, עם השקעה רבה באיכות הייצור והחומרים.
המנוע העיקרי בעת ההשקה הוא מנוע 2 ליטר חדש בהספק 165 כ"ס, שיוצע עם תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות. בארצות הברית תשווק המכונית עם מנוע 2.4 ליטר בנזין.
מאוחר יותר יצטרפו להיצע גם V6 בנזין חדש ומנוע טורבו-דיזל בהספק של כ-200 כ"ס. לישראל צפויה הסונטה החדשה להגיע בשנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.