לקראת סוכות, תתחיל חברת קרסו לשווק בישראל את הדור החדש של המיניוואן סניק, שמבוסס על המגאן החדשה. הרכב עבר שינוי עיצוב מקיף פנימית וחיצונית והוא מבוסס על שלדה חדשה ומקושחת.
הוא יגיע לישראל בשלב הראשון גם בגרסת מרכב רגילה וגם בגרסה ארוכה (גראנד-סניק) עם שבעה מקומות ישיבה בשלוש שורות, ועם רמת אבזור מקיפה. כל הדגמים יצוידו בשלב הראשון במנוע 2 ליטר בנזין בהספק 150 כ"ס ובתיבת הילוכים רציפה מטיפוס CVT.
המנוע ותיבת ההילוכים הם מתוצרת ניסן, והם זהים לאלה שבניסן "קאשקאי". בשלב מאוחר יותר עשויה להגיע גם גרסת דיזל עם תיבה אוטומטית חדשה. המחירים של הסניק הרגיל יתחילו בקבוצת שווי שימוש 4, באזור ה-160 אלף שקל לדגם מאובזר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.