שותפים: דרור קליסקי, בני קרת, מאיר בילט, באומן-בר-ריבנאי
שנת יסוד: 1994
עובדים: 18
השנה שהייתה: אם היינו מדרגים משרדים על פי התמחות בקטגוריות פרסום, הרי שאזימוט, שמנהל 9.5 מיליון שקל נכון לחודש יוני 2009, היה ממותג כמשרד הפרסום של ענף הנדל"ן, שם ממוקדת עיקר הפעילות שלו. פרט לתקציב הפרסום של איקאה, שהקריאייטיב שלה מיובא מחו"ל, אין למשרד כמעט תקציבים משמעותיים הקשורים בתחומים אחרים. אגב, הודות לתקציב זה, הצליח אזימוט לרשום צמיחה נאה ב-2009 - 14% - שסייעה לו לטפס במעלה מדד "משרד הפרסום של השנה".
עם הפנים ל-2010: התלות הכמעט מוחלטת של המשרד בלקוחות מתחום הנדל"ן (למשל אפריקה-ישראל, קרדן ישראל, בוני התיכון, אזורים ומשהב), היא מצד אחד התמחות ייחודית, ומצד שני עלולה להיות בעוכריו. על מצב ענף הנדל"ן בכלל, ושל אפריקה ישראל בפרט, אין צורך להרחיב יותר מדי, השאלה היא רק אם השינוי הזה ישפיע על אזימוט כבר השנה.
לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.