אינטרנט זהב מגדילה את אחזקתה בפורטל הילדים Tipo. החברה תרכוש 48% נוספים מהפורטל, שמספק תכנים לבני 8-15, כך שתשלוט כעת ב-100% ממניותיו.
הרכישה, שהתבצעה על-ידי החברה-הבת סמייל מדיה, היתה של חברת Hype, שמחזיקה את אתר Tipo, ובה השקיעה אינטרנט זהב בשנת 2005.
פורטל Tipo, שהוקם בשנת 2003, מציע תוכן המיועד לילדים ובני-נוער, ולפי נתוני החברה, כ-73% מבני-הנוער בגילים 13-17 חשופים אליו.
על-פי הנתונים שמפרסם האתר, יש לו 700 אלף משתמשים ייחודיים, מה שהופך אותו לפורטל בעל הרייטינג הגבוה ביותר לגיל 8-15.
בקבוצת אינטרנט זהב, Tipo הוא חלק מרשת של 10 אתרי תוכן שמחזיקה סמייל מדיה - לצד סטארט, P1000 ונרשמים.
לדברי אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, "הרכישה היא צעד נוסף במאמצים שלנו להרחיב את המעמד של סמייל מדיה בשוק הפרסום הישראלי באינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.