חוזה חדש לחברה בת של נייס עם בנק גדול בפורטוגל

היקף העסקה לא פורסם, אך ההערכה היא כי לא מדובר בחוזה גדול

חוזה נוסף לחברת אקטימייז מבית נייס , והפעם עם בנק בפורטוגל. הבנק Banco Espírito Santo אשר מניותיו נסחרות במדד ה-Euronext 100 האירופי, חתם על עסקה עם אקטימייז לפריסת הפתרון שלה לאכיפת תקנות מסחר והטיית שוק, הנועד לזהות עסקאות חשודות ולדווח עליהן. הפרויקט צפוי "לעלות לאוויר" במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2009.

היקף העסקה אמנם לא דווח, אולם ההערכה היא כי לא מדובר בחוזה גדול עבור החברה. Banco Espírito Santo הוא אחד הבנקים הגדולים בפורטוגל והוא בחר בפתרון של אקטימייז על מנת לעמוד בדרישות למניעת הונאות פיננסיות.

"אקטימייז הינה מובילת שוק בתחום זה, עם היצע של טכנולוגיות ופתרונות מוכחים, ואנו בטוחים כי הטמעת הפתרונות של אקטימייז תסייע לנו לחזק עוד יותר את המוניטין שלנו בשוק ולאשש את ביטחון לקוחותינו בסטנדרטים האתיים והעסקיים הגבוהים שלנו", אמר חוואה מרטינז פרארייה, Banco Espírito Santo.

הפתרון של אקטימייז לאכיפת תקנות מסחר ומניעת הטיית שוק קבע את הסטנדרטים בתחום זה באירופה, ומאפשר לעסקים בינוניים להגדיל את התובנות שלהם בכל הנוגע להתנהגות חשודה ולשפור את הפעילות הקשורה למניעת סיכונים והתאמה לתקנות. הפתרון נמצא בשימוש בקרב אירגוני שירותים פיננסיים מובילים מרחבי העולם, ומסייע לחברות לעמוד בדרישות הרגולטוריות של הרשות לשירותים פיננסיים.

ברונו פירס דה-ראוושוט, סגן נשיא אקטימייז אירופה, ציין כי "במצב הכלכלי הנוכחי, בנקים שואפים לעמוד על המשמר ולעבוד בכפיפות קרובה יותר לרגולטורים על מנת לאכוף את התקנות ולשמור על ביטחון בשוק הפיננסי. הפתרונות שלנו מסייעים למנהלי מסחר ולצוות האחראי על התאמה לתקנות להשיג מטרות אלה תוך שיפור היעילות על ידי ניטור מגוון רחב של כלים ומתן התראות מדוייקות ומתועדפות, בסביבת תחקור גמישה ביותר המושתת על הגיון של המשכיות העבודה".