עלות השכר של שני בניו של יגאל דמרי - כ-83 אלף שקל בחודש

האסיפה הכללית של חברת הנדל"ן צפויה לאשר בפגישתה בחודש הבא את שדרוג תנאי השכר של בנו חזי וכן את תחילת העסקתו בחברה של בנו אופיר

יגאל דמרי דואג לצאצאיו. האסיפה הכללית של חברת הנדל"ן י.ח דמרי שבשליטתו (77%), צפויה לאשר בפגישתה בחודש הבא את שדרוג תנאי השכר של בנו חזי, וכן את תחילת העסקתו בחברה של בנו אופיר. עלות השכר החודשית הכוללת של שני בניו של דמרי תגיע לכ-83 אלף שקל.

חזי, האחראי על תחום ביצוע הפרויקטים של החברה בישראל, יקבל על עצמו גם את תפקיד מנהל הרכש והלוגיסטיקה בחברה, וזאת עקב צמצום פעילות החברה בחו"ל. בזכות כך עלות העסקתו החודשית תגיע ל-57.9 אלף שקל, עלות הכוללת בין היתר שידרוג זכאות לרכב מקבוצה 5 לקבוצה 7.

הבן אופיר יצטרף לחברה בתחום המיחשוב והתקשורת, ועלות העסקתו החודשית תסתכם ב-25.2 אלף שקל לתקופה של 5 שנים, כשאופיר ייאלץ להסתפק ברכב מקבוצה 5.

בנוסף לשני הבנים, נכון למועד פרסום הדוחות השנתיים של החברה ל-2008, מועסקים בי.ח דמרי גם איריס אשתו בעלות שכר חודשית של כ-32 אלף שקל; בתו שרין בשליש משרה בעלות שכר של כ-4 אלף שקל; חזקיה דמרי, אביו של יגאל ומייסד החברה, בעלות שכר חודשית של כ-34 אלף שקל; וכן אחיו, אחותו וגיסו בעלות שכר משותפת של כ-27 אלף שקל. עלות שכרו השנתית של יגאל ב-2008 הגיעה ל-6.7 מיליון שקל.