האופנוענים מגיעים לכנסת: אלפים ימסרו מחר איגרות לח"כים

הנסיעה לכנסת לא תתבצע בצורה של רכיבת מחאה, ולא צפויים מחר פקקים בדרך לבירה ■ מטה המאבק: "הגורמים הממונים מתעלמים מאיתנו"

מטה המאבק הדו-גלגלי למען ביטול ה"רפורמה" המתוכננת בביטוחי האופנועים, ממשיך במאבק, בעקבות שתיקתו של שר האוצר והתעלמות מפניות מטה המאבק בנוגע לכוונת המפקח על הביטוח להעלות בצורה דרמטית את מחירי ביטוח החובה לקטנועים ואופנועים. מחר (שני), בוקר פתיחת מליאת הכנסת, יעלו אלפי רוכבי דו-גלגלי כאשר ביד כל אחד מהם איגרת אישית הממוענת לכל חברי הכנסת, המבקשת מהם "להגן על הציבור מפני הגזל של פקידי האוצר".

לפני כשבועיים, עלו אלפי רוכבי דו גלגלי לירושלים, ופקקו את הכביש לעיר שעות ארוכות. בשבוע שעבר רכבו האופנוענים בבגדי ים במספר ערים בארץ ותפסו מקומות חניה. כעת ינסה מטה המאבק לזכות גם באהדה פוליטית, לאחר שזכה באהדה הציבורית, ובהתאם להתפתחויות יחליט אם להחריף את צעדי המחאה.

טל זהר, יו"ר מטה המאבק: "פעולותינו המנומסות והמסודרות עד כה עלו בתוהו. זכינו לאהדה רבה בציבור וכן בתקשורת, אולם פניותינו לגורמים הממונים נענו בזלזול מופגן ובהתעלמות מוחלטת: המפקח על הביטוח לא הותיר בידינו את האפשרות לדון איתו, ובחר לשהות בחו"ל דווקא בתקופה זו; שר התחבורה פועל כאילו המתרחש בכבישי ישראל אינו מעניינו ומתעלם מפניותינו; שר האוצר אינו טורח להשיב למכתבנו ופקיד אחד ויחיד, עובד מדינה האמור לפעול למען הציבור, עושה ככל העולה על רוחו ופועל להעשרת כיסיהם התפוחים של חברות הביטוח - על חשבון ציבור הרוכבים".