גולדמן זאקס ו-JP מורגן חיוביים ביחס לגוגל; מחיר היעד 580 ד'

המחיר החדש משקף למניה פרמיה של כ-11% ■ מאז יוני עלו את הוצאות משרדי הפרסום על פירסום בגוגל ■ JP מורגן: ברבעון השלישי יעלה הרווח ל-5.41 דולר למניה לעומת צפי קודם ל-5.2 דולר למניה

מניית גוגל מטפסת לאחר שזכתה להעלאת מחיר היעד והתחזיות מהאנליסטים בגולדמן זאקס וב-JP מורגן. עוד מגיבה המנייה להודעה על עזיבתו של ארט לווינסון את דירקטוריון החברה.

בגולדמן זאקס העלו את מחיר היעד למניה ל-585 דולר לעומת מחיר יעד קודם של 560 דולר ושמרו על המלצת "קניה". המחיר החדש משקף למניה פרמיה של כ-11% ביחס למחיר הפתיחה של המניה היום בוול סטריט, זאת על רקע ציפיותיהם לרווחים גבוהים יותר במהלך 2009-2011.

"בשיחות עם סוכנויות פרסום, כולל ארוחת ערב בה אירחנו בכירים מעולם הפרסום, מהם הבנו כי מאז יוני העלו את הוצאותיהם על פירסום בגוגל, כאשר את הפירסומים הובילו תחומי התיירות, הביגוד ומוצרי הבית" ציינו כלכלני גולדמן זאקס.

האנליסטים של JP מורגן גם הם העלו את תחזיותיהם לענקית החיפוש. להערכתם רווחי החברה ברבעון השלישי יגיעו ל-5.41 דולר למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 5.2 דולר למניה. הכנסותיה של גוגל צפויות להערכתם להסתכם ברבעון השלישי של 2009 ב-4.27 מיליארד דולר לעומת תחזית קודמת ל-4.12 מיליארד דולר.