אל תתעסקו איתו: מיידוף הלך מכות בכלא והכניע את יריבו

לפי דיווח ב"ניו-יורק פוסט", מבצע הונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה נקלע בשבוע שעבר לקטטה עם אסיר אחר בחצר בית הכלא שבו הוא מרצה את עונשו ■ הסיבה לקטטה היתה לא אחרת מאשר ויכוח על שוק המניות

ברנרד מיידוף, שביצע הונאת ענק ונידון למאסר ממושך, נקלע בשבוע שעבר לקטטה עם אסיר אחר בחצר בית הכלא שבו הוא יושב. הסיבה לקטטה היתה לא אחרת מאשר ויכוח על שוק המניות. לפי דיווח שהופיע היום (ד') בעיתון "ניו-יורק פוסט", שנסמך על עדי ראייה, מיידוף בן ה-71 ניצח בקטטה.

מיידוף מרצה 150 שנות מאסר בכלא הפדרלי באטנר בצפון-קרוליינה. בשבוע שעבר הוא נשמע מתווכח בטונים גבוהים על מצב שוק המניות עם אסיר מבוגר אחר. הוויכוח היה כה לוהט, שהאסיר השני דחף את מיידוף. מיידוף לא ויתר ודחף בחזרה בכוח בשתי ידיו, וגרם לאסיר השני למעוד.

לפי העיתון, עדי הראייה סיפרו כי כאשר האסיר האחר ניסה לחזור להתייצב על רגליו, מיידוף גהר מעליו בפנים אדומות ובעיניים בורקות. האסיר המבועת נמלט מהמקום, ומיידוף זכה לכבוד מעמיתיו האסירים.

"לא חשבתי שלברני יש את זה. הוא גבר עליו. הוא היה אגרסיבי מאוד, והאיש השני היה בהלם מכך שהוא החזיר לו", סיפר אחד האסירים.

התמודדות הדחיפות התרחשה ליד מגרש משחקים לעיניהם של 20 אסירים, ברגעים נדירים שבהם הסוהרים לא צפו בנעשה. אחד האסירים סיפר כי למיידוף ובן הפלוגתא שלו היה מזל, כי אילו היה אחד הסוהרים מבחין בקטטה - הם היו נשלחים לצינוק מבודד.

למחרת, מיידוף ויריבו, שמתואר כגבר לבן בשנות ה-60 לחייו, התפייסו ונראו מתהלכים יחד. האסירים שדיווחו על העימות ל"פוסט" ציינו כי זו היתה התקרית הפיזית הראשונה של מיידוף בכלא.

נציין כי מיידוף שילם ליועץ שהעביר לו קורס בזק של הישרדות בכלא לפני שהחל לרצות את עונשו.