חברות הביטוח שירביט והראל יבטחו את כל רכבי עובדי המדינה

החברות זכו במכרז של החשב הכללי באוצר ויקבלו סכום של 143 מיליון שקל בתמורה לביטוח כ-34 אלף רכבים

חברות הביטוח הראל ושירביט יבטחו את רכביהם של עובדי המדינה בשנת 2010. החברות זכו במכרז שערך החשב הכללי באוצר לביטוח כ-34 אלף רכבי עובדי המדינה, לרבות עובדי המוסד לביטוח לאומי, והן יקבלו בתמורה 143 מיליון שקל. מכרז זה נחשב לאחד המכרזים המרכזיים בענף ביטוחי הרכב, כאשר תעריפי החשב הכללי בד"כ מאומצים על-ידי עשרות גופים וחברות במגזר הציבורי ובסקטור העסקי.

גם השנה, בדומה לשנה שעברה, יוכל כל עובד ציבור לבחור את הכיסוי הביטוחי הרצוי לו ועל ידי כך לשאת בעלות נמוכה יותר של גובה דמי ההשתתפות העצמית במקרה של אירוע ביטוחי בנזק העולה על 650 שקל. כך, למשל, בפוליסה ללא נהג צעיר (מעל גיל 24), העובד יזכה להנחה בהשתתפות העצמית אם יבחר לבטח את רכבו בביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 24 - על סך של 400 שקל במוסך הסדר, וסך של 800 שקל במוסך שלא בהסדר.

בפוליסה לנהגים מעל גיל 21, העובד יזכה להנחה בהשתתפות העצמית, אך בסכום נמוך יותר ממבוטח אשר בחר בפוליסה ללא נהג צעיר, אם יבחר לבטח את רכבו בביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 21. ההנחה היא על סך של 550 שקל במוסך הסדר ו-950 שקל במוסך שלא בהסדר.

כמו כן, בפוליסה מורחבת (לכל נהג), העובד ישא בהשתתפות עצמית מקסימאלית (הגבוהה ביותר) אם יבחר לבטח רכבו בביטוח חובה ומקיף לכל נהג. ההנחה תהיה בגובה 800 שקל במוסך הסדר ו-1,100 שקל במוסך שלא בהסדר.