קומיוניטייק חתמה עם פלאפון על הפעלת שירות תיקון מרחוק

שירות התמיכה מאפשר לנציג לראות מרחוק את צג המכשיר ולספק מענה עד לאיתור התקלה ופיתרונה ללא צורך להגיע למרכז השירות ■ החברה היא נמצאת בימים אלו גם בפיילוט עם סילקום

חברת הסטארט אפ קומיוניטייק המציעה שירותי תיקון מרחוק לטלפונים סלולריים, חתמה לאחרונה עם פלאפון להצעת השירות שלה, כאשר היא נמצאת בימים אלו גם בפיילוט עם סלקום.

שירות התמיכה מרחוק לפתרון תקלות ותפעול המכשיר הסלולרי מתבצע על ידי נציג השירות הטכני של החברה באמצעות התחברות למכשירו של הלקוח, המאפשרת לו לראות מרחוק את צג המכשיר ולספק מענה עד לאיתור התקלה ופיתרונה ללא צורך להגיע למרכז השירות.

התמיכה מתבצעת באופן מאובטח ולאחר אישור הלקוח, ומבלי שלנציג יש גישה למידע האישי והפרטי השמור במכשיר.

קומיוניטייק קיימת משנת 2008 והיא מעסיקה 15 אנשים היושבים במשרדי החברה ביוקנעם. החברה גייסה בחודש אוגוסט מיליון דולר מחברת השקעות פרטית שהקים השנה איש העסקים שמואל מנדזיצקי. מדובר בגיוס הראשון של החברה שפעלה עד כה בעזרת מימון עצמי. את קומיוניטייק ייסדו רונן ששון, המשמש כיום כמנכ"ל ובעבר סמנכ"ל קו המוצרים העצמיים בחברת אמדוקס; ערן קרפן; עמי פרלמוטר, בנו של דדי פרלמוטר, סגן נשיא בכיר באינטל; שלו חוליו ועמרי לביא.

לדברי רונן ששון, מנכ"ל קומיוניטייק, "בעידן הטלפונים החכמים, לקוחות רבים מתקשים לנצל את כל האפשרויות העשירות של הטלפונים שלהם. המערכת שפיתחנו מאפשרת כעת להתקין שירותים מתקדמים על מכשיר הטלפון בצורה מהירה ולספק להם הדרכה יעילה, תוך שיפור ניכר של חוויית המשתמש ושל הנאת הלקוח ממכשירו".