מכה נוספת למכבי ת"א: הטוטו-ווינר לא אישר את הסכם השיווק עם הקבוצה

דירקטוריון הטוטו-ווינר הצביע נגד ההסכם שכבר נחתם ל-3 שנים עם קבוצת הכדורסל, בסך 1.2 מיליון שקל לעונה ■ כן אושרו: ההסכם עם מינהלת ליגת העל בכדורסל עבור 7.1 מיליון שקל וההסכם עם ליגת העל לנשים

אם לא מספיקות הסערות סביב מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב, נחתה עליו היום (ה') מכה נוספת. דירקטוריון הטוטו-ווינר לא אישר את הסכם השיווק התלת-שנתי עם הצהובים, שאמור היה להבטיח להם 1.2 מיליון שקל בעונה. כפי שפורסם ב"גלובס", יו"ר הטוטו-ווינר, צחי פישביין, אמר כי יפעל בדירקטוריון לביטול ההסכם למרות שכבר נחתם עם הצהובים, מאחר שלטענתו הוא מפלה את הקבוצה לטובה ביחס לקבוצות אחרות.

כעת יצטרכו בטוטו-ווינר למצוא נוסחה איך לצאת מההסכם עם מכבי תל-אביב.

פישביין אמר בתחילת השבוע כי "אם ההסכם לא יעבור בדירקטוריון, אני מצפה ששמעון מזרחי יכבד את החלטת הדירקטוריון ויוותר על ההסכם". גורם בטוטו-ווינר אמר היום ל"גלובס", כי "כעת יצטרכו לשבת עם מכבי תל-אביב ולראות איך גומרים את הסיפור הזה בצורה יפה, ואנחנו מצפים ששמעון מזרחי יתנהג כג'נטלמן".

מלבד ההסכם עם מכבי תל-אביב, דירקטריון הטוטו-ווינר אישר שני הסכמים בישיבתו היום. הראשון הוא הסכם השיווק עם מינהלת הליגה בכדורסל שמפעילה את ליגת ווינר, עבורו תקבל המינהלת 7.1 מיליון שקל, בהסכם לעונה אחת בלבד. במסגרת ההסכם תמשיך הליגה להיקרא "ליגת ווינר", ותעניק לטוטו-ווינר חבילות פרסום ושילוט בכל משחקי הליגה, ויתווספו אלמנטים שיווקיים שיקבלו ביטוי במשחקי הליגה. ההסכם מהווה שדרוג משמעותי לעומת ההסכם הקודם, אחרי שבעונה הקודמת קיבלה המינהלת 6 מיליון שקל, ובכל אחת משתי העונות שלפני כן קיבלה 3 מיליון שקל.

ההסכם השני שאושר היום הוא עם איגוד הכדורסל, עבור ליגת העל לנשים - הסכם לשנה אחת עבור סכום של 1.4 מיליון שקל. ההסכם החדש מהווה שדרוג של יותר מ-50% בהשוואה להסכם הקודם.