דירקטוריון חברת נ.ת.ע. (נתיבי תחבורה עירוניים) אישר בסוף השבוע את מינויו של מיכאל רצון, לשעבר סגן שר במשרד התעשייה המסחר והתעסוקה, ליו"ר דירקטוריון החברה.
רצון (בן 57), אלוף משנה, כיהן פעמיים כחבר כנסת ושימש כדירקטור במספר חברות ממשלתיות, בעבר היה יו"ר חברת הביטוח אבנר ויו"ר החברה לשירותי איכות הסביבה.
לאחר מיכאל רצון אמר לאחר מינויו כי הרכבת נוע תנוע. "אנו עומדים בנקודת אל חזור בה אזרחי ישראל מצפים כי בעת הקרובה תתחיל נ.ת.ע בביצוע המשימה לפתרון מצוקת התחבורה במדינת ישראל והיא הרכבת הקלה", אמר.
"פרויקט הרכבת הקלה לגוש דן הינו פרויקט התשתית המורכב והמאתגר ביותר שנבנה אי פעם בישראל ואף החשוב שבהם", הוא הוסיף.
מנכ"ל נ.ת.ע, ישי דותן, ציין כי מיכאל רצון יסייע לחברה לקדם את רשת הקווים המתוכננת שתתחולל מהפכה אמיתית בתחבורה במטרופולין תל אביב ותהיה למנוע לצמיחה כלכלית, חברתית.
נ.ת.ע, נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ היא חברה ממשלתית, אשר הוקמה בשנת 97' על מנת לפתור את בעיות התחבורה במטרופולין תל-אביב. נ.ת.ע. מופקדת על תכנון ויישום מערכת רכבות עירוניות להסעת המונים בגוש דן, המשתרע מנתניה בצפון ועד אשדוד בדרום. במסגרת פעילותה מובילה נ.ת.ע את שלבי התכנון של מערכת הרכבות ומנהלת את תהליכי המכרז להקמת רשת הרכבות והפעלתן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.