קרדן ישראל אישרה: קרדן נדל"ן תונפק בבורסה בת"א

בשלב זה אין כל ודאות לגבי מועד ההנפקה או השלמתה ■ המהלך יתרום לפיתוח פעילותה של קרדן נדל"ן ויאפשר לה ליישם את תוכניות הצמיחה שלה בשנים הקרובות

קרדן ישראל דיווחה הבוקר (א') כי בישיבות דירקטוריון החברה ודירקטוריון קרדן נדל"ן, חברה בת בבעלות מלאה של קרדן ישראל, שהתקיימו ביום ה' האחרון, אושר לקדם מהלך הנפקה לציבור של ניירות ערך של קרדן נדל"ן ורישומם למסחר בבורסה בתל אביב.

המהלך האמור יתרום לפיתוח פעילותה של קרדן נדל"ן ויאפשר לה ליישם את תוכניות הצמיחה שלה בשנים הקרובות. בכוונת קרדן נדל"ן לבצע את ההנפקה על בסיס דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי 2009, אך, עם זאת, בשלב זה אין כל ודאות לגבי מועד ההנפקה או השלמתה.

קרדן נדל"ן פעילה בעיקר בתחום הנדל"ן למגורים, בתחום הנדל"ן המניב ובתחום ביצוע עבודות בנייה (באמצעות החזקה בחברת אל הר הנדסה). החברה מעורבת כיום בבנייתן של כ-2,800 יחידות דיור, מתוכן כ-578 מצויות בשלבי הקמה ויתר יחידות הדיור אמורות להיבנות בשלבים עתידיים. כמו כן, מעורבת קרדן נדל"ן בארבעה פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב.

נציין כי בשבוע שעבר דווח כי דירקטוריון קבוצת קרדן אן.וי. החליט לפעול לביצוע מהלך, לפיו תציע לבעלי מניותיה לרכוש ממנה במזומן כ-55% ממניות קרדן ישראל , בהן היא מחזיקה בכ-74%. מהלך זה צפוי להזרים לקופתה של החברה סך של כ-385 מיליון שקל, על פי שוויה של קרדן ישראל היום בשוק. החברה מתכוונת לבצע את המהלך עד סוף שנת 2009 באמצעות הצעת מכר של המניות המוצעות כך שכל בעל מניות יהיה זכאי לרכוש מניות של קרדן ישראל, פרו ראטה (בהתאם לחלקו היחסי) להחזקותיו במניות החברה וזאת במחיר קרוב למחיר השוק של קרדן ישראל בבורסה במועד הצעת המכר.