דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, נבחר לאיש השיווק של אוקטובר

התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים

דני טרגן, מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ (תמי 4), נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2009.

התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים.

לדברי איגוד השיווק, תמי 4 הצליחה תוך שנים בודדות לעשות מהפכה צרכנית בשוק מי השתייה ובהרגלי צריכת המים של הצרכן הישראלי בבית. שנת 2009 היתה שנת השיא של תמי 4, כאשר הפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים), והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד.

בשנת 2009 התמקדו מאמצי השיווק של תמי 4 בהצבת אלטרנטיבה עדיפה לצריכת בקבוקי מים מינרליים, ומיצבו את מוצר ה"תמי בר פמלי" כמוביל שוק הברים הביתיים.
בנוסף, הועצם אפקט החדשנות והאפיל העיצובי באמצעות השקת קולקציית צבעים חדשה בסגנון רטרו. בזמן קצר הפך הבר לאייקון המסמל חדשנות, איכות וסגנון חיים, שנתן לראשונה מענה צרכני איכותי למים המינרליים.