פריגו צפויה לדווח על עלייה של 14% ברווחים ל-43 מיליון דולר

אי.בי. אי בתחזית לקראת פרסום דו"חות פריגו שהגיעה לידי "גלובס": ההכנסות צפויות לגדול ב-13% ל-514 מיליון דולר ■ נושא שפעת החזירים ישפיע על דו"חות החברה רק ברבעונים הבאים

אי.בי.אי בתחזית לקראת פרסום דו"חות פריגו שהגיעה לידי "גלובס": "מגמת הצמיחה צפויה להימשך גם בתקופה הקרובה ופריגו תישאר אחת מהמובילות בשוק ה-Store Brand עם נטייה ברורה של הצרכן האמריקני לטובת רכישת המוצרים הזולים בקטגוריה.

פריגו שתפרסם את דו"חותיה מחר (ב') צפויה לסכם את הרבעון הראשון עם צמיחה של 13% בהכנסות ל-514 מיליון דולר ועם רווח נקי של 43 מיליון דולר - גידול של 14% מול רווחי הרבעון המקביל. הרווח למניה צפוי להגיע ל-46 סנט למניה. הרווח התפעולי עשוי להסתכם ב-67.1 מיליון דולר.

באי.בי.אי מעריכים כי נושא שפעת החזירים לא ישפיע במידה משמעותית על תוצאות הרבעון, אולם לאור סימני ההסיטריה בארה"ב, יתכן וההשפעה תבוא לידי ביטוי ברבעונים הבאים.

תרופות החורף היוו בעבר 30%-40% מההכנסות של פריגו ובשנה הקודמת הגיעו ל-18% מסך כל המכירות. באי.בי.אי מעריכים כי פריגו תיתן במהלך שיחת הועידה תמונת מצב באשר להשפעת התחלואה הגבוהה בשפעת החזירים על פעילות החברה.

השפעה משמעותית צפויה ברבעונים הבאים, כשבין הגורמים שידחפו לגידול במכירות תרופות ללא מרשם יהיה המחסור שנוצר בחיסונים לשפעת בשוק בארה"ב.