אתר Mako והמילון האינטרנטי "מורפיקס" השיקו שיתוף-פעולה

Mako ינהל את הצד המסחרי של האתר, והצדדים יעבדו יחד על פיתוח שירותים נוספים ■ עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, Mako מדורג במקום השביעי בין האתרים בישראל עם שיעור חשיפה שבועי של 28.2%

Mako, אתר זכיינית ערוץ 2 קשת, ואתר המילון החינמי "מורפיקס" מבית מלינגו, הודיעו על הסכם שיתוף-פעולה ארוך-טווח, במסגרתו ינהל Mako את הצד המסחרי של האתר, והצדדים יעבדו יחד על פיתוח שירותים נוספים.

שיתוף-הפעולה הזה הוא חלק מאסטרטגיית שיתופי-פעולה שיוזם הפורטל, כאשר ב-2008 רכשה קשת כ-25% מנטקס ישראל, חברה בת של נטקס, ונכנסה כשותפה אסטרטגית בחברה. כך, כתובת הדומיין של נטקס מפנה את הגולש לאתר Mako, וגם שיתוף-הפעולה הנוכחי עם מורפיקס יתבסס על הפניית דומיינים.

לדברי מורפיקס, למעלה מ-100 אלף משתמשים ייחודים משתמשים בשירות מדי יום, והיא פעילה גם בשוק הארגוני, בפיתוח ואספקת פתרונות מתקדמים לחיפוש, עיבוד וניתוח טקסטים.

על-פי סקר TIM לחודש ספטמבר, Mako מדורג במקום השביעי בין האתרים בישראל עם שיעור חשיפה שבועי של 28.2%. לדברי Mako, מעל ל-2.5 מיליון גולשים שונים מבקרים בפורטל מדי חודש.

יובל נתן, עורך Mako, מסר כי "אנחנו גאים להכריז על שיתוף-הפעולה עם מורפיקס, המילון המוביל ברשת. זהו אחד הכלים בעל השימושים הפופולריים ביותר בארץ, ואנחנו בטוחים כי בשילוב בין היכולות הטכנולוגיות המובילות של מלינגו לתוכן האטרקטיבי שלנו, נוכל לתת ערך נוסף לגולשים של שני האתרים".

מנכ"ל מלינגו, יוני נאמן, הוסיף: "אנחנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם Mako, מהאתרים המובילים ברשת הישראלית. אנחנו רואים סינרגיה בין היכולת של Mako להביא את התכנים הפופולריים ביותר בישראל, ומעמדה כאחד השחקנים המרכזיים בתחום הפרסום באינטרנט, לבין שירות המילון והחיפוש האנציקלופדי הפופולרי של מורפיקס. שיתוף-הפעולה יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את המילון ואת סל השירותים המוגשים בו, להנאת הגולש הישראלי".