מנכ"ל נייר חדרה אבי ברנר פורש מתפקידו בגלל מחלה

מנכ"ל החברה מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, נאלץ לפרוש לאחר 21 שנות עבודה בקבוצה, על רקע מחלת עיניים שלא מאפשרת לו להמשיך בתפקידו ■ החברה תדווח בשבועות הקרובים על מועד הפרישה המדויק

חברת נייר חדרה , מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, הודיעה היום (ד') כי מנכ"ל החברה, אבי ברנר, נאלץ לפרוש מתפקידו לאחר 21 שנות עבודה בקבוצה על רקע מחלת עיניים שלא מאפשרת לו להמשיך בתפקידו. החברה תדווח בשבועות הקרובים על מועד הפרישה המדויק של ברנר.

יו"ר הקבוצה והבעלים של קבוצת נייר חדרה, צביקה לבנת, מסר: "פרישתו של אבי ברנר בשל מצבו הבריאותי גרמה לנו - לנוחי דנקנר, ליצחק מנור, לאבי פישר, למשפחתי ולי לצער רב. אבי משרת את קבוצת נייר חדרה נאמנה ובחמש השנים האחרונות מוביל אותה כמנכ"ל. תרומתו של אבי לפיתוחה ולקידומה של קבוצת נייר חדרה ניכרת בכל היבט של פעילות הקבוצה ואני מאוד מקווה שפרישתו תקל על התמודדותו עם מחלתו".

צביקה לבנת הוסיף כי "תרומתו של אבי בשנים האחרונות התבטאה בעיקר בקידום הפרויקטים האסטרטגיים של הקבוצה כמו הרחבת מערך ייצור ניירות האריזה, המשך קידום פעילות חוגלה בטורקיה וקידום פרויקט תחנת הכוח".

המנכ"ל הפורש, אבי ברנר, אמר במכתבו לחברי הדירקטוריון כי קבוצת נייר חדרה הוכיחה עצמה בימי המשבר העולמי כקבוצה איתנה ויעילה ונמצאת בימים אלו בתנופת צמיחה
משמעותית. "לא קל לי להיפרד בעל כורחי מהקבוצה הנמצאת בתנופה משמעותית בימים אלו, אבל אני יודע שאני משאיר כאן אלפי עובדים ומנהלים מסורים ומקצוענים, בעלים שתמכו ותומכים בקבוצה בכל רגע בנחישות ובאנושיות רבה, וארגון שהיה כיף גדול לנהל אותו עד היום.