דל מכריזה על הגוגלפון הראשון שלה הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד

נתונים טכניים על ה-Mini 3 לא פורסמו, ודל טוענת כי היא תעדכן כאשר המכשיר יגיע לשוק, עד סוף השנה ■ "הכניסה לשוק הטלפונים החכמים היא התרחבות הגיונית לאבולוציה של המוצרים אותם דל מציעה לצרכנים"

כשבועיים לאחר הכרזת הגוגל פון הראשון של סוני אריקסון ומספר שבועות לאחר ההודעה על מכשירי הגוגל של מוטורולה, גם חברת דל מחשבים מצטרפת לחגיגה ומכריזה על טלפון חכם ראשון מתוצרתה הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד - Mini 3.

דל הודיעה בסוף השבוע שהיא מאשרת את השמועות על כוונתה להשיק טלפון מגע הפועל על מערכת ההפעלה של גוגל. מדובר במכשיר שיושק בשלב הראשון בברזיל ובסין, כאשר על-פי דיווחים, היא אמורה להשיק את הדגם הזה בעתיד גם בארה"ב.

MINI 3

זוהי הפעם הראשונה שדל נכנסת לשוק הטלפונים החכמים, כאשר היא תבצע את ההשקות הראשונות בסין ובברזיל, בגלל כמות המנויים הגדולה בשוק הפרטי שם: 500 מיליון מנויים בצ'יאנה מובייל בסין ו-42 מיליון מנויים ב-Claro בברזיל. "הכניסה שלנו לשוק הטלפונים החכמים היא התרחבות הגיונית לאבולוציה של המוצרים אותם דל מציעה לשוק הצרכנים", אומר רון גריקס, נשיא חטיבת מוצרי הצריכה בדל. "אנחנו מפתחים מוצרים ניידים קטנים וחכמים יותר שמאפשרים ללקוחות שלנו לקחת את חוויית האינטרנט מהבית שלהם ולעשות איתה, את מה שהם רוצים, איפה שהם רוצים".

נתונים טכניים על ה-Mini 3 לא פורסמו, כאשר בדל טוענים שהיא תבשר עליהם כאשר המכשיר יגיע לשוק עד סוף השנה.