Twisted Fly: כ-78% מהשיחות ברשת על קוקה-קולה - שליליות

מעל 1,100 פוסטים נכתבו בשבוע האחרון ברשת בנוגע למשבר - עלייה של 100%

כתוצאה ממשבר קוקה-קולה ומהודעת החברה, ניתן היה לראות במהלך השבוע האחרון מגמת עלייה בהיקף השיחה על המשבר ברשת - כך עולה ממחקר שערכה חברת Twisted Fly עבור "גלובס".

ברשת התקיימו מעל 600 שיחות הדנות בסוגייה. השיחה התפרסה על זירות רבות ברשת: תגובות למאמרים, פורומים, בלוגים ובטוויטר. מעל 1,100 פוסטים נכתבו בנוגע לסוגיה, ומעל 1,000 גולשים הביעו את דעתם. מדובר בעלייה של 100% בהיקף השיחות.

80% מכלל התגובות נכתבו על-ידי טוקבקיסטים אשר הביעו דעתם לכתבות השונות, 14% נוספים מהכותבים הביעו דעתם בפורומים השונים, 5% צייצו בטוויטר, ו-1% מהגולשים בחרו להביע דעתם באמצעות כתיבת בלוגים שונים.

50% מכלל השיחה ברשת התנהלה באתרי צרכנות שונים.

השיחה נפרסה על-פי אתרים רבים כגון: תפוז, YNET, וואלה ועוד. אולם, מירב השיחה התנהלה דווקא באתרים הכלכליים, כתגובות למאמרים השונים (9%).

הסנטימנט כלפי קוקה-קולה ומוצריה היה ברובו שלילי (78%) אם כי היו כאלה שהביעו דיעה חיובית כלפי החברה והחלטתה לצאת בהודעה, וטענו כי חברת קוקה-קולה התנהלה "התנהלות ראויה" (22%).

* השיחות אותרו באמצעות מערכת הבאזילה ונותחו באמצעות חברת Twisted Fly של אלון מוליאן.