אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל

שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT ישראל, מצרף למגרש שחקן חיזוק משמעותי: ל"גלובס" נודע כי איש הקריאייטיב אסי שביט יצטרף למשרד ויחבוש על ראשו שני כובעים: תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ותפקיד המשנה למנכ"ל במשרד.

אסי שביט נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף. הוא למד בבית-הספר School of Visual Arts בניו-יורק וסיים בהצטיינות. עם חזרתו לישראל הצטרף למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם נשאר כ-7 שנים. לאחר מכן עבר עם מי שנחשב אז ל"בן-זוגו המקצועי" זאב רביד, לגיתם BBDO, כחלק מניסיון לערוך שם רה-ארגון כולל. רביד עזב אחרי שנה וחצי, ושביט קיבל את תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ונשאר במשרד 3 שנים.

גיתם היה המקום הראשון בו שימש למעשה שביט ככנר הראשון של הקריאייטיב וכחלק מארגון שניסה לשנות את תדמיתו ולהיתפס כמוטה קריאייטיב. הוא יזם תערוכת קריאייטיב שמטרתה קידום הפרינט, פעל להכנסת קטגוריה נוספת של מדיות משלימות בענף הפרסום, והשקיע הרבה בשינויים בתחרות הפרסום הישראלית "קקטוס הזהב".

במהלך התחרות של 2005, הוביל ביחד עם המנכ"לית מיכל המאירי "מרד", בדרישה לשנות את שיטת השיפוט בתחרות ולאמץ שיטה הדומה לתחרויות בעולם, לפיה השופטים הם אנשי קריאייטיב בלבד. שביט פעל עימם להחרמת התחרות אם השינוי שביקש לא ייעשה. במבחן התוצאה היו גיתם BBDO בין היחידים שעמדו בהחלטה להחרים את התחרות ולא לקחו בה חלק. באופן פרדוקסלי, דווקא כששביט כבר לא היה יותר חלק ממשרד פרסום ישראלי, התחרות הפכה לכזאת שנשפטת על-ידי אנשי קריאייטיב בלבד (מהלך שלא הוכיח את עצמו בשנה שעברה).

לאחר ש3 שנים פרש שביט מגיתם כדי לפתח קריירה בינלאומית. הוא עבד בסוכנות פרסום בגרמניה, וקמפיינים שיצר שם היו פינליסטים בתחרות הפרסום בקאן. עתה, כאמור, הוא מצטרף ל-JWT ישראל.

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT ישראל, אישר את הידיעה ואמר: "יש לשביט רקורד של עשייה קריאטיבית וניהולית, כמו גם הכרה בינלאומית וזכיות שמעט מאוד אנשי פרסום מחזיקים. הוא מביא עימו ניסיון ניהולי עצום. בשנה האחרונה JWT ישראל חזר בגדול לעשירייה הפותחת, ואני בטוח שיחד עם אסי המומנטום החיובי אף יקבל תנופה חדשה".