מאמין בשווקים: נוחי דנקנר הגדיל אחזקתו בקרדיט סוויס

ההשקעה מהיום היא השנייה בחודש האחרון, לאחר תקופה ממושכת בה דנקנר מכר מניות הבנק וירד להחזקה של כ-1.7% בלבד ■ כולל ההשקעה הנוכחית, כור השקיעה סכום מצטבר של כ-4.96 מיליארד שקל, ורשמה רווח כולל של כ-3.2 מיליארד שקל

רוכש ומממש, מממש ורוכש. קונצרן כור שבשליטת דסק"ש מקבוצת אידיבי של נוחי דנקנר, הודיע היום (א') לבורסה, כי בימים האחרונים הגדיל אחזקתו בבנק השוויצרי קרדיט סוויס לשיעור של 2.28%, בעקבות רכישות של מניות הבנק.

כולל ההשקעה הנוכחית, כור השקיעה בבנק השוויצרי סכום מצטבר של כ-4.96 מיליארד שקל, ורשמה רווח כולל של כ-3.2 מיליארד שקל בגין מימוש השקעתה ומכירת מניות קרדיט סוויס. הרווח הגלום לחברה בגין יתרת השקעתה בקרדיט סוויס עומד על כ-418 מיליון שקל.

נכון להיום, מסגרת ההשקעה במניות קרדיט סוויס, הינה בהיקף השקעה כולל של עד 6 מיליארד שקל, והחברה ממשיכה לטעון כי בכוונתה להמשיך בביצוע ההשקעה, תוך ניצול הזדמנויות רכישה ומכירה, לפי מצב השווקים ולהערכות החברה מעת לעת, ומתוך מגמה להיות בעלת מניות משמעותית בקרדיט סוויס".

נראה, כי יש משהו בהודעת החברה לגבי המשך ההשקעה בקרדיט סוויס. ההשקעה הנוכחית היא השנייה בחודש האחרון, לאחר תקופה ממושכת בה דנקנר מכר מניות הבנק וירד להחזקה של כ-1.7% בלבד. בתחילת נובמבר כור רכשה מניות והגדילה שוב אחזקתה בבנק. הגדלת האחזקה מהיום ממחישה עוד את כוונתה.