ג'ילט הודיעה כי תקטין את החשיפה של טייגר וודס

הספורטאי העשיר בעולם מאבד גובה: אחת מהספונסריות שהכי מזוהות איתו מסרה כי "תתמוך ברצונו להפחית את תשומת הלב הציבורית סביבו"

טייגר וודס, הספורטאי העשיר בעולם, ממשיך לאבד גובה מבחינה מסחרית בעקבות פרשיות הרומנים האחרונות. חברת ג'ילט, אולי הספונסרית המוכרת ביותר שלו, הודיעה כי תקטין בחודשים הקרובים את החשיפה שלו. "נתמוך ברצונו של טייגר לפרטיות והפחתת תשומת הלב הציבורית סביבו", הודיע דובר מטעם יצרנית מוצרי הטיפוח.

וודס הרוויח בשנה האחרונה 110 מיליון דולר מהסכמי חסות, בין היתר מחברות אקסנטור, נייקי, גייטורייד, טאג הויר ואלקטרוניק ארטס. לפי מגזין "פורבס", הכנסותיו הכוללות בקריירה של הגולפאי הגיעו למיליארד דולר.

בסוף השבוע הודיע וודס בן ה-33 באתר הרשמי שלו, כי לאור האירועים האחרונים והנסיון לשקם את יחסיו עם אשתו, הוא החליט לקחת פסק זמן מתחרויות.

כזכור, לאחר התאונה בה היה מעורב לפני כשבועיים נחשפו רומנים שניהל וודס מחוץ לנישואים. "אני רוצה לומר כי אני מתנצל מעומק הלב על מעשיי ואני מבקש מחילה. ייתכן שלא אוכל לתקן את הנזק שגרמתי אבל אני רוצה לעשות את המיטב כדי לנסות", אמר וודס.

"אחרי חיפוש במעמקי נשמתי החלטתי לעזוב את הגולף עד להודעה חדשה", הוסיף. "אני צריך להתמקד בהיותי בעל טוב יותר, אב טוב יותר ואדם טוב יותר".