סלולאר? לא לרוץ!

עוד מוקדם לחגוג את חגיגת השור

תוך הפגנת עוצמה רבה יותר מהמתבקש מהתרחיש השורי בו אנחנו דבקים זמן רב, תל אביב 25 הצליח להישאר מעל התמיכה הגבוהה ביותר שבנמצא. מדובר בתמיכה שב-1,100. בכך קבלה מגמת העלייה את הגושפנקא הטובה ביותר שיכולה להיות. המדד נע בשרוול שהגבול התחתון שלו הוא 1,100 ואת הגבול העליון הוא אמור לפגוש באזור ה-1,150-1,160.

הגדרת המגמה של תל אביב 25 ממשיכה להיות מגמת עלייה ברמת מהימנות גבוהה יותר בהשוואה לאמצע השבוע. התמיכה ב-1,100 גם היא הפכה להיות חשובה יותר.

באמצע השבוע צוינה כאן רמת ה-1,100 כרמת תמיכה למיקום פקודת הגנה לטווח הקצר. היום ניתן לאמר שגם משקיעים לטווח הבינוני יכולים לשקול הגנה מתחת ל-1,100 שכן ירידה מתחת לרמה הזו תיחשב סימן דובי משמעותי.

חגיגה סלולארית?

בשבוע שעבר היינו עדים לאירועי השקת האייפון בישראל. קצת מופרך לטעמינו אבל קטונו מלהבין את מי שעומדים בתור ב-12 בלילה לרכוש מוצר שבעוד זמן לא רב יהיה זול יותר. מכל מקום, הגם שבאיחור רב, מדובר בכניסתו של מוצר מבורך לשוק והשאלה היא האם אפשר לראות משהו מכך על הגרפים של מניות חברות הסלולאר.

את פרטנר פוגשת ההשקה בשיא, בניגוד לתרחיש האחרון שלנו שדיבר על ירידה של המניה. אבל עוד מוקדם לחגוג את חגיגת השור. ההתנגדות ב-7,500 היא התנגדות משמעותית ולא בנקל תעלה פרטנר מעליה. תמיכה מתגבשת באזור ה-6,900-7,000. מהלך מתחת לאזור הזה יעביר את פרטנר למצב ירידה עם סיכויים טובים להחזיק מעמד. לטווח הקצר תיבחן תמיכה באזור ה-7,250. תמיכה מעל השער הזה תיחשב סימן שורי. נכון ליום חמישי סיום המסחר, הפוזיציה הטכנית היא ניטראלית (לא מחזיקים ולא מוכרים בשורט).

סלקום פוגשת את האייפון ברמות שיא בתוך שרוול מגמה עולה ארוך טווח. לא ברור כל כך איפה ההתנגדות אבל יכול להיות שכבר ב-12,100 ואם לא אז לקראת ה-12,500. התמיכה העדכנית היא ב-11,600 והיא תתחזק עם חלוף הזמן, היה וסלקום תשרוד מעליה. התמיכה המשמעותית כרגע היא ב-11,300. בסך הכל, אין סיבה נראית לעין להחזיק את סלקום בתיק, למעט שיקולי פיזור השקעות.