בעקבות פרשת וודס: תעשיית הגולף תפסיד הכנסות בשווי 220 מיליון דולר

מארגני סבב ה-PGA, אנליסטים וחברות מדיה מעריכים כי הנזק שייגרם לתעשייה בעקבות פרישתו של הספורטאי העשיר בעולם הוא עצום: "לא מדובר בגל קטן, אלא בצונאמי"

תעשיית הגולף עשויה להפסיד כ-220 מיליון דולר בעקבות החלטתו של טייגר וודס לעזוב את הענף.

על-פי מארגני סבב ה-PGA, כמות הקהל צפויה לרדת ב-20%. כמות צופי הטלוויזיה בגולף עשויה לצנוח במחצית לפי נתוני "נילסן", ואילו הפרסום בטלוויזיה יצנח ב-40%, על-פי הערכת מנהלי פרסום אמריקנים. נייקי, שביססה את קמפיין מכירות ציוד הגולף שלה על טייגר, עשויה לאבד מכירות בשווי של 30 מיליון דולר, לפי אנליסטים.

"זה לא גל קטן - זה צונאמי", הגדיר את המצב ריק ג'נטיל, לשעבר מפיק ראשי ב-CBS, בשיחה עם "בלומברג".

הכנסות סבב ה-PGA ב-2008 הסתכמו ב-773 מיליון דולר. רשתות הטלוויזיה הכניסו באותה שנה 642.7 מיליון דולר מפרסום בגולף.