תעשיית הגולף עשויה להפסיד כ-220 מיליון דולר בעקבות החלטתו של טייגר וודס לעזוב את הענף.
על-פי מארגני סבב ה-PGA, כמות הקהל צפויה לרדת ב-20%. כמות צופי הטלוויזיה בגולף עשויה לצנוח במחצית לפי נתוני "נילסן", ואילו הפרסום בטלוויזיה יצנח ב-40%, על-פי הערכת מנהלי פרסום אמריקנים. נייקי, שביססה את קמפיין מכירות ציוד הגולף שלה על טייגר, עשויה לאבד מכירות בשווי של 30 מיליון דולר, לפי אנליסטים.
"זה לא גל קטן - זה צונאמי", הגדיר את המצב ריק ג'נטיל, לשעבר מפיק ראשי ב-CBS, בשיחה עם "בלומברג".
הכנסות סבב ה-PGA ב-2008 הסתכמו ב-773 מיליון דולר. רשתות הטלוויזיה הכניסו באותה שנה 642.7 מיליון דולר מפרסום בגולף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.