באיזה ערוץ לעזאזל שודר הולמרק?

yes ו-HOT פתחו בתחרות "כמה נמוך נרד" - לפיצוי הצופים ה"אדוקים"

רוצים ערוצים חינם? לשדרג את הממיר? עוד נקודות? חברות HOT ו-yes מתמודדות ברגעים אלה עם משבר שספק אם ידעו שיגיע אליהן.

יכולת המיקוח היא ידועה לכולנו - "השוק". אתה מתקשר לאחת החברות, מודיע על התנתקות - ו"לפתע" נזכרים שניתן לשדרג לך את החבילה. לא הסכמת - מעבירים אותך למחלקת שימור לקוחות, או בשמה האחר - "מתנות חינם".

כזכור, על-פי תקנות מועצת הכבלים והלוויין, בכל פעם שאחת החברות מורידה ערוץ היא מחויבת לאפשר לצופים להתנתק ללא קנס, כפיצוי לצופים האדוקים של אותו ערוץ שירד, וכידוע - ערוץ הולמרק עומד לסיים את שידוריו בארץ בעוד כ-4 ימים. התאריך האחרון לניתוק לצרכנים ללא כל חבות לחברה הוא ה-14 בינואר.

וכך, למעשה שתי החברות פתחו בתחרות "כמה נמוך נרד", כיוון שהצרכן הישראלי לוקח - ולוקח בגדול כל הזדמנות שניכרת בפניו להוזיל את חבילות השידורים. זהו חלומו הרטוב.

מישהו כעס על מחירים של חבילות ספורט? לפתע ערוץ הולמרק היה הערוץ היקר לליבו. חבילת גברים? היינו מכורים להולמרק. רצינו לפתוח את ה-VOD? ערוץ לילדים? איך לקחו לנו את הערוץ הממכר הזה - הולמרק.

התורים ארוכים, זמן ההמתנה ארוך, ישנן שמועות על היערכויות מיוחדות בחברות הכבלים והלוויין לגבי התמודדות עם המצב, ונותרה רק שאלה אחת - באיזה ערוץ לעזאזל היה משודר הולמרק?

יש תשובה? אין תשובה? לצרכן הישראלים זה לא משנה כי אם אפשר "לעשות שוק", למה שלא נחגוג? את כל מה שניסה הצרכן להשיג באיומי סרק, עכשיו הוא מקבל עם איום ממשי.