שינויים בהנהלת אלביט הדמיה: זיסר יפנה את תפקיד היו"ר

זיסר יתמנה לנשיא החברה, רן שטרקמן ודודי מחלוף ימונו למנכ"לים משותפים ■ שמעון יצחקי, ששימש עד עתה כמנכ"ל החברה, ימונה ליו"ר ■ זיסר: "על מנת לנהל באופן אקטיבי, מקצועי ויעיל את כל הפעילויות - נדרשה התאמה של המבנה הארגוני"

שינויים בהנהלת אלביט הדמיה : החברה הודיעה היום כי יו"ר החברה מוטי זיסר יפרוש מתפקידו ויתמנה לנשיא החברה. החל מיום שישי הקרוב, 1 בינואר 2010, רן שטרקמן ודודי מחלוף ימונו למנכ"לים משותפים. שמעון יצחקי, אשר שימש עד עתה כמנכ"ל החברה, ימונה ליו"ר הדירקטוריון במקומו של זיסר.

דודי מחלוף מכהן כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה מתחילת 2006, ולפני כן מילא תפקידים פיננסים שונים בחברה. רן שטרקמן מכהן כמנכ"ל החברה הבת, פלאזה סנטרס, מיום הנפקתה בבורסה הראשית בלונדון בשנת 2006, והוא ימשיך גם בתפקיד זה.

אלביט הדמיה מסבירה כי המינויים הינם חלק מרה-ארגון שמבוצע בחברה ועיקרו חלוקת אחריות על בסיס טריטוריות גיאוגרפיות, תוך שיפור היעילות הניהולית במרבית האגפים בקבוצה.

זיסר מסר היום, כי "על מנת לנהל באופן אקטיבי, מקצועי ויעיל את כל הפעילויות תוך ניצול היתרונות היחסיים שקיימים בקבוצה בתחום הפיננסי, המשפטי, ההנדסי והתפעולי - נדרשה התאמה של המבנה הארגוני. אני שמח ונרגש על סדרת המינויים עליה הודענו היום - הבחירה הטבעית והנכונה ביותר הייתה דודי ורן אשר לכל אחד מהם יתרונות רבים ומגוונים, הכרות עמוקה עם הקבוצה, צרכיה ויעדיה. האמביציה שלהם וחוסנה הפיננסי של הקבוצה יסייעו לנו להביא את הקבוצה לשלב הבא".

זיסר הוסיף, כי "המשבר החריף יצר עבור אלביט הדמיה הזדמנויות נדירות להרחיב ולהגדיל את עסקיה ולשם כך נדרשה הרחבת השדרה הניהולית. אנו גאים על יכולת הקבוצה לטפח ולקדם מנהלים טובים משך שנים ארוכות ולהמשיך ולהציב בפניהם יעדים חדשים. יחד עם זאת ההנהלה הוותיקה נשארת בחברה ומעבר לכך שתשא בנטל יחד עם הדור הצעיר, תשמר את היוזמה והיצירתיות שמאפיינות את הקבוצה. כנשיא החברה אעבוד איתם כתף אל כתף ויחד נחלוק בינינו את המשימות ולהערכתי גם הצלחות רבות".