אושר המכרז למכירת כרטיסי הנבחרת ל"לאן" עבור 14 מיליון שקל

מאחורי ההצעה לרכישת הכרטיסים לשני הקמפיינים הבאים של נבחרת ישראל בכדורגל עומד בנק דיסקונט ■ השווי הכולל של העסקה, המשלבת אלמנטים שיווקיים בתוך אצטדיון ר"ג ומיתוג הנבחרת - 22 מיליון שקל

ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ב') ב"וועדת המכרזים" שלה את ההסכם עם משרד הכרטיסים "לאן", עבור מכירת הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל לשני הקמפיינים הבאים - מוקדמות יורו 2012 ומוקדמות מונדיאל 2014.

מדובר על מכרז במסגרתו תשלם "לאן" להתאחדות 8.5 מיליון שקלים לקמפיין, ובתמורה תקבל את הכרטיסים למכירה למשחקי הבית באצטדיון רמת גן. 7 מיליון שקלים מתוך הסכום יהיו עבור הכרטיסים, ו-1.5 מיליון הנותרים בעבור רכישת שלטי פרסום ומיתוג בתוך האצטדיון הלאומי.

על-פי ההסכם, מתוך 40 אלף כרטיסים לכל אחד ממשחקי הבית - 5,000 יישארו בידי ההתאחדות להעברה לגופים אליהם היא מחויבת (עיריית ר"ג, ספונסרים, שותפים מסחריים, הזמנות לשחקני עבר וכו') במסגרת הסכמי עבר. מתוך 35 אלף הכרטיסים הנותרים, מחצית יימכרו לקהל הרחב דרך משרד "לאן" ומחצית יוכל המשרד למכור או לחלק כחלק מפעולות שיווק. מי שעומד מאחורי ההצעה של "לאן" הוא בנק דיסקונט.

בנוסף, על-פי ההסכם יהיה "לאן" מחויב להשקיע עוד 2.5 מיליון שקלים במיתוג ושיווק של הנבחרות ובקמפיינים פרסומיים.

המכרז למעשה מבטיח להתאחדות לכדורגל 17 מיליון שקל עד 2014, ובנוסף 5 מיליון שקלים בצורת פעולות שיווק ומיתוג.

בימים אלו גם בוחנת ההתאחדות בחירת ספונסר ראשי לנבחרת ישראל, אחרי שההסכם עם חברת האלקטרוניקה הייסנס הסתיים. הייסנס שילמה להתאחדות סכום של 2 מיליון שקלים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 עבור חסות חולצה ראשית, ובהתאחדות מעוניינים להעלות את הסכום.

מכרז נוסף שקרוב לסיום הוא זה למכירת זכויות השידור של משחקי נבחרת ישראל לחו"ל לשני הקמפיינים הבאים. ההתאחדות, שמחזיקה בהצעה של החברה הגרמנית UFA בסכום של 33 מיליון שקלים, תאפשר מרווח זמן עד עד ה-24 בינואר לחברה השווייצרית אינפרונט להשוות את ההצעה.