2009 המקוללת: גם AT&T מפסיקה החסות עם טייגר

חברת התקשורת שחתמה בפברואר האחרון על חוזה רב-שנתי עם הגולפאי בשווי עשרות מיליוני דולרים, החליטה להפסיק את ההתקשרות עמו; זו החברה השנייה שמפסיקה את החסות עם טייגר בעקבות פרשת הסקס

טייגר וודס מסיים את שנת 2009 עם עוד בשורה רעה. חברת התקשורת AT&T הודיעה היום (ה') על הפסקת החסות עם הגולפאי, בעקבות פרשת הסקס שהתפוצצה לפני כחודש. AT&T היא החברה המסחרית השנייה שמפסיקה את החסות עם טייגר, אחרי חברת הייעוץ אקסנטור. בשבוע שעבר הודיע המגזין Golf Digest שמעניק חסות לטייגר, כי הוא מפסיק לפרסם את הטורים החודשיים של טייגר במגזין עד שהאחרון יחזור לפעילות מהפרישה עליה הודיע.

AT&T היא אחת מהספונסריות הוותיקות של טייגר. רק בפברואר האחרון היא חתמה עמו על הארכת ההסכם, עבור חוזה רב-שנתי שמוערך ב-15 מיליון דולר בעונה. החוזה עם אקסנטור, שבוטל לפני כשבועיים אחרי 6 שנים, היה שווה לטייגר 7 מיליון דולר בעונה. "החלטנו להפסיק את ההתקשרות עם טייגר וודס ואנחנו מאחלים לו כל טוב", מסרה החברה בהודעה רשמית. מה שבינתיים יכול לעודד מעט את טייגר הוא שנייקי, החברה הגדולה שעומדת מאחוריו עם הסכם שנתי שמוערך ב-40 מיליון דולר בשנה, ממשיכה להעניק לו גיבוי מלא.

טייגר וודס, 34, נחשב לספורטאי המכניס ביותר בעולם. ההכנסה השנתית שלו ב-2009 מוערכת ב-110 מיליון דולר, מתוך זה כ-100 מיליון דולר מספונסרים והסכמים מסחריים. לפי "פורבס", ב-2009 הוא הפך לספורטאי הראשון בהיסטוריה שחוצה רף הכנסות של מיליארד דולר בקריירה.