גרנית מכרה את בניין לב מגור בחולון תמורת 46.5 מיליון שקל

הרוכש הוא איש העסקים דוד קאשי שעוסק בייבוא נייר ■ שטחו של הנכס הוא 9,800 מ"ר וחברת גרנית הכרמל השלימה את בעלותה המלאה בנכס ביוני 2007, אז היא רכשה את 50% מחברה בשליטת עודד רונן תמורת 20 מיליון שקל

חברת גרנית שבשליטת דוד עזריאלי מכרה מבנה למשרדים ולתעשייה בחולון תמורת 46.5 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי הרוכש הוא איש העסקים דוד קאשי שעוסק בייבוא נייר.

הבניין שנמכר הוא בניין לב מגור שממוקם ברחוב המכתש שבאזור התעשייה של חולון. שטחו של הנכס הוא 9,800 מ"ר וחברת גרנית הכרמל השלימה את בעלותה המלאה בנכס ביוני 2007, אז היא רכשה את 50% מחברה בשליטת עודד רונן תמורת 20 מיליון שקל.

מדובר במבנה ישן יחסית המושכר למשרדים, תעשייה קלה, בתי מלאכה ואחסנה. בין היתר מושכרים בבניין שטחים להנהלות של החברות דיאדורה, ריבוק ישראל, אדידס ישראל ומגה ספורט.

גרנית הכרמל היא חברה ציבורית שנמצאת בבעלות חברת קנית השלום, שרכשה אותה בנובמבר 2006. החברה עוסקת בשיווק והפצה של תזקיקי נפט בשיווק ישיר ובמתחמי תדלוק ומסחר וכן שיווק והפצה של מוצרי צבע ומוצרי בנייה משלימים.

נכסי הנדל"ן העיקריים של החברה הם 50% מהאחזקות בפארק סיבל בראש העין, בניין מסחרי בכרמיאל בשטח 4,200 מ"ר, קרקע של 17 אלף מ"ר בבאר שבע, קרקע בשטח 6,400 מ"ר בפי גלילות ברמת השרון וקרקע בשטח 3,000 מ"ר בנתניה צמוד לתחנת תדלוק.

יצוין כי בחולון מחזיקה קבוצת עזריאלי בקניון חולון, הממוקם בצומת הרחובות גולדה מאיר וחנקין ושטחו 15,500 מ"ר.

מנכ"ל גרנית הכרמל, יוסי זינגר, אמר כי "קיבלנו מחיר מצוין. מבחינתנו השלמנו את המהלך של יציאה מנכסי הנדל"ן שאינם בליבת העסקים שלנו. המהלך כלל מכירת 50% מפארק סיבל שבראש העין ומכירת הקנאור באור יהודה. קיבלנו על הנכסים האלה מחירים מצוינים ומבחינתנו נשקיע אותם בעסקי הליבה שלנו".