לא כולם שונאים את טייגר: EA תפיץ החודש את המשחק בכיכובו

"למרות כל מה שקורה בחייו הפרטיים, ולמרות ההחלטה שלו לעזוב את הגולף, טייגר וודס הוא עדיין אחת מהספורטאים הגדולים בהיסטוריה", אמר פיטר מור, נשיא החברה

חברת אלקטרוניק ארטס (EA), יצרנית המשחקים, הודיעה כי למרות פרשיות הרומנים של טייגר וודס והנטישה של חלק מהספונסרים שלו, היא תוציא החודש כמתוכנן את המשחק בכיכובו, המיועד למחשב וכל קונסולות המשחקים האחרות.

"למרות כל מה שקורה בחייו הפרטיים, ולמרות ההחלטה שלו לעזוב את הגולף, טייגר וודס הוא עדיין אחת מהספורטאים הגדולים בהיסטוריה", אמר פיטר מור, נשיא החברה. מאז 1998, משחקים בהשתתפותו של טייגר וודס ייצרו ל-EA הכנסות בשווי כולל של 675 מיליון דולר בארה"ב.

EA מצטרפת לנייקי ו-Upper Deck Co שהודיעו אף הן על המשך הסכמי החסות עם טייגר. לעומתן, בשבוע שעבר הודיעה חברת התקשורת AT&T על הפסקת ההסכם עימו, השווה 15 מיליון דולר בשנה. בכך הצטרפה למגזין Gold Digest, שהחליט להפסיק לפרסם את הטור החודשי שלו, ולחברת הייעוץ אקסנטור.

הכנסותיו השנתיות של וודס ב-2009, על-פי "פורבס", הגיעו ל-110 מיליון דולר, מתוך זה כ-100 מיליון דולר מספונסרים והסכמים מסחריים. הסכם החסות המשמעותי ביותר שלו הוא עם נייקי - בשווי 40 מיליון דולר בשנה.