כך גונבים ספונסר חולצה

פלמנגו הברזילאית חתמה עם יצרנית המזון בטאבו על חסות חולצה בסך 12.5 מיליון דולר לעונה, היקרה ביותר בליגה המקומית; בעונה הקודמת העניקה בטאבו חסות דווקא לקורינתיאנס

אלופת הליגה הברזילאית פלמנגו חתמה על הסכם חסות חולצה עם חברת המזון בטאבו (Batvao), עבור סכום של 12.5 מיליון דולר לשנה - חסות החולצה היקרה ביותר בליגה המקומית.

הסיפור הפיקנטי מאחורי העניין הוא שבטאבו סיפקה גם בעונה הקודמת את חסות החולצה היקרה ביותר בברזיל, אבל לקבוצה אחרת - קורינתיאנס. הסכום שהעניקה החברה לקבוצה שבה משחק רונאלדו הוא 4.5 מיליון דולר.

פלמנגו היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בברזיל שמעולם לא ירדו ליגה. על-פי הערכות, יש לה כ-35 מיליון אוהדים ברחבי המדינה, והיא נחשבת לאחת הקבוצות האהודות ביותר בברזיל. הכוכב הגדול ביותר שלה הוא החלוץ אדריאנו, ששיחק בעבר באינטר.

קורינתיאנס מחפשת בימים אלו ספונסר חדש, ולטענתה היא תשיג חסות חולצה יקרה יותר ממה שמעניקה בטאבו לפלמנגו. למרות מגמת העלייה בכספים שמקבלות הקבוצות הברזילאיות עבור חסויות החולצה, עדיין קיימים פערים ניכרים לעומת ההסכמים היקרים של הקבוצות האירופיות. כהשוואה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן מקבלות מ-Bwin ו-Deutsche Telekom בהתאמה את חסויות החולצה היקרות בעולם, בסך 25 מיליון אירו בעונה.