עוה"ד יהושע רזניק וז'ק חן סיימו את השותפות ביניהם

ל"גלובס" נודע כי באחרונה הגיעו רזניק וחן, מעורכי הדין הבולטים בתחום תיקי צווארון לבן, להחלטה בדבר הפרדת השותפות - אם כי הם עדיין פועלים תחת קורת-גג אחת וממשיכים לפעול במשותף במספר תיקים

עורכי הדין יהושע רזניק וז'ק חן, מהבולטים בתחום תיקי צווארון לבן, סיימו את השותפות ביניהם - כך נודע ל"גלובס". באחרונה הגיעו רזניק וחן להחלטה בדבר הפרדת השותפות, אם כי הם עדיין פועלים תחת קורת-גג אחת וממשיכים לפעול במשותף במספר תיקים.

רזניק וחן עזבו את הפרקליטות לפני 9 שנים לטובת הקמת משרד משותף. בתפקידו האחרון בפרקליטות שימש רזניק כמשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, וחן עבד איתו במרבית התיקים. בין היתר השניים עבדו יחד בפרקליטות על תיק אריה דרעי.

רזניק וחן ייצגו בין היתר את משה טלנסקי, שהעיד נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, כי נתן לו מעטפות כסף במזומן; כמו כן ייצגו את חברת דורות וד"ר צבי דינשטיין, בחקירה בגין עבירות ניירות ערך, שהולידה באחרונה כתב אישום; וכן את ליאורה גלט-ברקוביץ, שהורשעה בהדלפת מסמכים בפרשת סיריל קרן, הנוגעת לראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון.

כסניגורים ייצגו השניים בין היתר את מיכאל צ'רנוי בתיק זאבי-בזק; ייצגו נאשמים בפרשת ההסדר הכובל בתחום הירקות הקפואים; רזניק מייצג את יגאל סער, לשעבר נציג המכס בארה"ב, המואשם בפרשת רשות המסים; וחן מייצג את נחום גלמור, המואשם בהיותו איש הקש של ארקדי גאידמק בפרשת הלבנת ההון בבנק הפועלים.

בריאיון לפני כשנתיים אמר רזניק על חן: "שותף ומשפטן מעולה, שהתחיל אצלי כסטודנט. אנחנו מכירים כבר 17 שנים. אני לא יודע אם הוא אחי הצעיר או בני הבכור".

רזניק שותף עם עו"ד ינון סרט, וחן שותף עם עו"ד יצחק יערי, המתמחה בליטיגציה אזרחית-מסחרית.