קבוצת הראל משלימה רכישת "הראל-ידידים" ב-3.5 מיליון שקל

החברה הודיעה כי היא רוכשת את 50% הנותרים בסוכנות, מידיו של יוסי כהן, העובד כיום בקבוצת הביטוח מגדל

קבוצת הביטוח והפיננסים הראל , שבשליטת משפחת המבורגר, משלימה את רכישת מלוא הבעלות בסוכנות הביטוח הראל-ידידים. החברה הודיעה כי היא רוכשת את 50% הנותרים בסוכנות, מידיו של יוסי כהן, העובד כיום בקבוצת הביטוח מגדל, בתמורה ל-3.5 מיליון שקל.

סוכנות הראל-ידידים עוסקת בניהול הסדרים פנסיונים ובתחום הבריאות והסיעוד, ומטפלת כיום למעלה מ-30 אלף לקוחות עם היקף הפרמיה נגבית של כ-210 מיליון שקל בשנה.

לדברי דורון גינת, מנהל החטיבה לחיסכון ארוך טווח בהראל ביטוח מסר, כי "העסקה הינה חלק מאסטרטגיית הקבוצה להתרחבות בתחום סוכנויות ניהול ההסדר". נציין כי להראל סוכנות ניהול הסדרים פנסיוני נוספת - הראל-גונן, בה היא שותפה עם שמעון גונן.

השלב הראשון בהתקשרות בין ידידים להראל התרחש במחצית השנייה של 2004, כשהראל רכשה את קבוצת הביטוח ידידים שהייתה אז בבעלות (84%) יוסי כהן וספי פלד והחזיקה בין היתר בכמה קרנות פנסיה כמו גם בסוכנות הביטוח ידידים, שחלקה בעסקה דאז עמד על כ-8 מיליון שקל (כלומר שווי של כ-16 מיליון שקל לסוכנות, דאז, כשהראל רכשה כאמור רק 505 ממנה). נציין כי השלמת העסקה החדשה, עליה הודיעה עתה הראל, מותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים ובהם קבלת אישורים רגולטורים.