נאמן דטהסייף מבקש למכור חלק מפעילותה ב-6 מיליון שקל

מבקש למכור את פעילות מיקור החוץ של הקבוצה לכלנית כרמון, את פעילות חוזי השירות העסקי לחברת וואן שילוב מערכות, את פעילות שח טופז לאומניטק ואת פעילות אקסלנט ריטייל לאקספרינט הפצה

הנאמן הזמני בהקפאת ההליכים של קבוצת דטהסייף, רם בלינקוב, מבקש מבית המשפט המחוזי בירושלים לאשר לו למכור את פעילותה וחלק מהחברות-הבנות שלה תמורת כ-6 מיליון שקל. מכירת הפעילויות אמורה לאפשר את המשך העסקתם של 75 מעובדי הקבוצה.

באמצעות עו"ד אבנר כהן ממשרד כהן, וילצ'יק, קמחי ושות' מבקש בלינקוב למכור את פעילות מיקור החוץ של הקבוצה (ללא חובות לקוחות) לכלנית כרמון תמורת כ-2 מיליון שקל.

את פעילות חוזי השירות העסקי של הקבוצה (ללא חובות לקוחות) הוא מבקש למכור לחברת וואן שילוב מערכות תמורת 350 אלף שקל, בתוספת 10% מההכנסה השנתית בגין הפעילות בשנה הראשונה בלבד וכן 10% מהתקבולים שיתקבלו ממכירת ציוד ללקוחות שהוסבו לוואן.

את פעילות חברות שח טופז (ללא מלאי וחובות לקוחות) הוא מבקש למכור לאומניטק תמורת 2.5 מיליון שקל. אומניטק גם תיקח על עצמה את תשלום חובות שח טופז לעובדיהן עד לתקרה של 250 אלף שקל. אומניטק תשלם 500 אלף שקל נוספים עבור פעילות התוכנות בקבוצת דטהסייף.

פעילות חברת אקסלנט ריטייל צפויה להימכר לאקספרינט הפצה, תמורת 619 אלף שקל.

הנאמן בלינקוב מציין כי הבנק הבינלאומי מסכים למכירות, בנק מרכנתיל דיסקונט טרם הגיב, ואילו בנק דיסקונט מסתייג ממכירת שח טופז.

דטהסייף שבבעלותו ובניהולו של עומר נירהוד נכנסה בדצמבר להקפאת הליכים בגין חובות של 120 מיליון שקל. (פש"ר 6379/09).