חברת משחקי הקז'ואל אוברון תפתח משחקים לטלוויזיות של סמסונג

סמסונג תציע את משחקי הקז'ואל של אוברון באמצעות הורדה שלהם בחנות האפליקציות של החברה לטלוויזיה ■ המשחק Dream Day Wedding, למשל, יעלה ללקוחות חמישה דולר, ותהיה גם גרסת ניסוי בחינם

חברת משחקי הקז'ואל אוברון מדיה הודיעה על שיתוף פעולה עם סמסונג, במסגרתו תשלב סמסונג את משחקי החברה בסדרת הטלוויזיות שלה שמתחברות לרשת האינטרנט. ההודעה נמסרה בתערוכת CES, שהסתיימה השבוע בלאס וגאס.

יצרניות הטלוויזיות פועלות בשנה האחרונה לשילוב טכנולוגיית אינטרנט בתוך המסכים. באמצעות חיבור לרשת, יכולים המשתמשים לקבל שירותי אינטרנט ייעודיים, כמו מבזקי חדשות, מזג אוויר, מניות או צפייה ביוטיוב.

סמסונג תציע את משחקי הקז'ואל של אוברון באמצעות הורדה שלהם בחנות האפליקציות של החברה לטלוויזיה. המשחק Dream Day Wedding, למשל, יעלה ללקוחות חמישה דולר, ותהיה גם גרסת ניסוי בחינם.

לדברי שרון רוזנמן, מנהל תחום ITV לעסקים באוברון, "אנחנו לא יכולים לחשוף את הרווח הצפוי מהשותפות עם סמסונג. אולם לפי תכנוני השיווק שסמסונג הולכות לעשות לטלוויזיות המחוברות לרשת שלה, יש לנו הרבה ציפיות מהשותפות".

אוברון הוקמה ב-2003 בידי הישראלים תומר בן-קיקי, טל קרת ועופר ליידנר, והיא מפתחת, מוציאה לאור ומפיצה משחקים הניתנים להורדה ולרכישה באינטרנט, טלפונים סלולרים ומערכות ביתיות למשחק.

אוברון ביצעה מספר מהלכים אסטרטגיים בשנים האחרונות, בהם סדרת רכישות בהיקף של מעל 150 מיליון דולר. הרכישות העמידו את כוח האדם בחברה על יותר כ-620 עובדים, כאשר כעשירית מתוכם עובדים במרכז הפיתוח של החברה ברמת גן. לאחרונה פיטרה החברה כ-100 עובדים ונפרדה ממנהל התפעול הראשי שלה, דון ריין.