עובדת בבית משפחת נתניהו: "שרה נתניהו התעללה והשפילה אותי"

לאחר 6 שנים בהן הועסקה בבית משפחת נתניהו, תובעת כעת מנהלת משק-ביתם בקיסריה פיצויים ■ טוענת: "שרה נתניהו התעללה בי, שילמה לי משכורת נמוכה משכר מינימום ולא שילמה לי זכויות סוציאליות"

עדויות חדשות מתוך כותלי בית משפחת נתניהו חושפות שגרה קשה לכאורה שהנהיגה רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הקשור לניהול משק-ביתם בקיסריה. בתביעה שהגישה לבית הדין לעבודה עובדת שהועסקה על-ידי המשפחה היא טוענת כי שרה נתניהו נהגה להשפיל אותה: "היא ציפתה שאחמיא לה כמה היא יפה וחכמה".

"שרה נתניהו התעללה בי, שילמה לי משכורת נמוכה משכר מינימום, ולא שילמה לי זכויות סוציאליות", כך טוענת האישה שעבדה בבית משפחת נתניהו.

העיתון "ידיעות אחרונות" חושף היום (ו') את סיפורה של האישה שהועסקה במשך 6 שנים עבור משפחת נתניהו וכעת תובעת פיצויים.

"היא הכריחה אותי לעבוד בשבתות למרות היותי שומרת שבת, והכריחה אותי לקרוא לה 'גברת שרה נתניהו'". לדברי העובדת, נתניהו היתה חוזרת ואומרת בפניה כי זאת זכות גדולה לעבוד אצל משפחת נתניהו, והיתה מסתובבת בבית ואומרת "איזה בית יפה יש לי, אני האמא של מדינת ישראל".

העובדת: החתימו אותי לא לספר

בכתב התביעה שהוגש מתואר כיצד היתה שרה נתניהו מתנהגת לכאורה לעובדת במשך הזמן ששהתה בבית. "שרה נתניהו הורתה לה להיות זמינה 24 שעות ביממה ולהתייצב כל פעם שתזדקק לה". על-פי התביעה, נתניהו רדתה וצרחה על העובדת עד אימה, והחתימה אותה על כתב התחייבות לפיו אסור לה לספר על דבר ממאורעות הבית.

העובדת מספרת כי היא סובלת מקשיים פיזיים ונפשיים כתוצאה מהתקופה בה ניהלה את משק-הבית של משפחת ראש הממשלה. לדבריה, באותו הזמן הרגישה כי כל עולמה סובב סביב משפחת נתניהו והוראותיה של שרה. בכתב התביעה אף מתואר מקרה בו נתניהו צילצלה אליה ב-2 בלילה בכדי לנזוף בה שלא כיסתה כרית כראוי.

העובדת מתארת כי ברגעים בהם לא עמדה בסטנדרטים של נתניהו, היא היתה נצמדת לפניה, חורקת שיניים, נושכת שפתיים ופוערת עיניים.

מטעמה של שרה נתניהו טרם הוגש כתב הגנה.