אחת מנשותיו של גואל רצון: "הוא היה הראשון שלי בגיל 14"

חדשות ערוץ 2: היו עדויות על קטינה שהתעלסה עם גואל רצון בהיותה בת 16, לעיני אמה ■ החוקר אשר ויצמן: "היו תלונות - לא אחת ולא שתיים"

בחדשות ערוץ 2 חשפו הערב (ו') טפח מעדותה של ר', צעירה בשנות ה-20 לחייה, אחת מנשותיו של גואל רצון.

רצון בעל 17 הנשים נעצר אתמול (ה') לאחר פעילות משותפת של המשטרה, רשויות הרווחה ופרקליטות המדינה, בסיוע "המרכז לסיוע לנפגעי כתות". על-פי הדיווח, רצון קיים עם ר' יחסי מין עוד בהיותה קטינה.

"לא ידענו שהוא סוטה", אומרת ר'. לדבריה, רצון איים עליה באלימות ("אני אפוצץ אותך"). "פעם אחרת כשיצאתי מהמקלחת עם מגבת, הוא אמר לי: 'מה את מתביישת, אני כבר ראיתי הכל'. הייתי נורא מפותחת", אמרה ר'.

ר' התגוררה בכת של רצון בשכונת התקווה בתל-אביב עם אמה, שידעה על מעלליו ושתקה. על-פי המתואר בכתבה, כולם ידעו מהפרשה - רשויות הרווחה והעירייה - שכן תלונות הוגשו כבר בשנת 2000. "היו תלונות - לא אחת ולא שתיים", אמר אשר ויצמן ממשרד החקירות ויצמן-יער חקירות.

על-פי הממצאים, במהלך שהותה של חוקרת בבית, נצפתה קטינה כשהיא מתחבקת ומתנשקת עם גואל ללא הפסקה, ובמקרה אחר קטינה בת 16 התעלסה עם רצון מול אמה. "רצון מתוודה באופן מפורש על חיבתו לקטינות", אמרה החוקרת.

ר' התוודתה כי רצון קיים איתה יחסי מין עוד בהיותה קטינה. ר' סיפרה לג', אחת מנשותיו האחרות של רצון בשנות ה-40 לחייה, כי רצון ניסה לשכנע אותה כי "נגיעות במקומות אינטימיים בגופה של בת 14 הם לגיטימיים": "הכל אפשר לעשות, בדקנו את זה", היא מצטטת את דבריו. "הוא היה הראשון שלי בגיל 14", אמרה.