גוגל ישראל ו"הבצפר" משיקים מסלול ללימודי פרסום מקוון

את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל ■ ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף באון-ליין ויכתיבו אותו"

גוגל ישראל ו"הבצפר", בית-הספר של חברות הפרסום, הודיעו היום (א') על שיתוף-פעולה שבמסגרתו יושק מסלול לימודים חדש - מסלול ללימודי פרסום מקוון.

הקורס יתמקד בהקניית ידע וכלים מתקדמים לפרסום באינטרנט, ובתום 7 חודשים יקבלו הבוגרים תעודת הסמכה שעליה חתומים שני הצדדים.

את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל, כאשר בין הקורסים יילמדו הנושאים הבאים: שיווק ופרסום, אסטרטגיה, קריאייטיב, בריף פרסומי, פרסום במנועי חיפוש, פרסום ברשתות חברתיות ומיתוג באינטרנט.

ורד בטש, מנהלת "הבצפר", מסרה בתגובה: "ב-5 השנים האחרונות נולד צורך אמיתי בלימודי Online Advertising. קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף, ויכתיבו אותו. המסלול יהיה מעודכן ויעודכן מדי חודש בכול מה שקורה ומתפתח בתחום, ויעניק הזדמנות אמיתית לתעסוקה לאלה שרוצים לעסוק בתחום. שיתוף-הפעולה שלנו עם גוגל ישראל הוא ייחודי וראשון מסוגו בעולם, ואנו שמחים שהם בחרו בנו כשותפים לקידום התחום".

גיל יונס, מנהל תחום משרדי פרסום וחברות SEM (שיווק במנועי חיפוש) בגוגל ישראל, הוסיף כי "המסלול נולד מתוך צורך אמיתי באנשי מקצוע איכותיים בענף הפרסום און-ליין. אנו רואים ב'הבצפר' שותף טבעי ליצירת פלטפורמה כוללת ומתקדמת לחינוך זן חדש של אנשי פרסום ושיווק באינטרנט, שיסייעו למפרסמים לנצל את הפלטפורמה האינטרנטית בצורה הטובה ביותר".