מבני תעשייה מכרה 3 קומות במגדל אקרשטיין ב-45 מיליון שקל

הרוכשות - חברת מרחב נכסים וחברת לוי גרופ ■ מגדלי אקרשטיין מונים 4 מגדלים ששטחם עומד על 125 אלף מ"ר, חניון תת-קרקעי עם קיבולת ל-2,000 מכוניות ושדרת מסחר

חברת מבני תעשיה , שבשליטת אליעזר פישמן, מכרה שלוש קומות במגדלי אקרשטיין D שבהרצליה פיתוח לחברת מרחב נכסים ולחברת לוי גרופ תמורת כ-45 מיליון שקל.

מגדל אקרשטיין D הוא המגדל הרביעי והאחרון בקומפלקס מגדלי אקרשטיין והוא מתנשא לגובה של 10 קומות. הוא כולל שטחי מסחר ושדרת הולכי רגל. הקמתו של הבניין הסתיימה לאחרונה ואכלוס הקומות צפוי במהלך אפריל הקרוב.

חברת מרחב נכסים, שבבעלות ד"ר חיים אמיר, רכשה ממבני תעשיה את הקומה השישית ששטחה 1,268 מ"ר ואת הקומה השביעית בשטח זהה ברמת מעטפת. המחיר ששילמה החברה הוא 29.61 מיליון שקל כשהעסקה כוללת 50 חניות.

הקומה השמינית במגדל, בשטח 1,300 מ"ר, נמכרה לחברת לוי גרופ שבבעלות גיא ודורון לוי ברמת מעטפת. החברה שילמה למבני תעשייה כ-14.38 מיליון שקל כשהעסקה כוללת 14 חניות.

מגדלי אקרשטיין מונים ארבעה מגדלים ששטחם עומד על 125 אלף מ"ר, חניון תת קרקעי עם קיבולת ל-2,000 מכוניות ושדרת מסחר.

בתקופה האחרונה נבנים בהרצליה פיתוח מתחמי משרדים חדשים. קבוצת עזריאלי בונה את מגדל E במתחם ביזנס פארק הרצליה בבעלותה וחברת משכיות בונה את בית משכית הבנוי מקומת מסחר בת 1,700 מ"ר ומעליה עוד חמש קומות משרדים בהיקף של 9,000 מ"ר. חברת גב ים נמצאת בעיצומה של בניית פארק גב ים הרצליה צפון, שהוא פארק עסקים והיי-טק, המשתרע על פני 21 דונם צפונית למרכז גב ים הרצליה, סמוך לכביש החוף. שטחו הבנוי של הפארק צפוי להסתכם בכ-75 אלף מ"ר.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".