דלק נדל"ן מוכרת לדלק ישראל אחזקות ונכסים בכ-42.5 מיליון שקל

דלק נדל"ן תמכור לדלק ישראל את זכויותיה (50%) בחברת "דלק מתחמים קמעונאיים", את זכויותיה (50%) בכל אחת מ-3 תחנות נדלק "עין יהב", "קולנוע אסתר" ו"מגידו", וכן קרקע הסמוכה לתחנת תדלוק ברעננה

בהתאם לתוכנית האסטרטגית שהציג ערן מיטל, מנכ"ל דלק נדל"ן עם היכנסו לתפקיד, מדווחת היום (א') דלק נדל"ן כי תמכור לדלק ישראל את זכויותיה (50%) בחברת "דלק מתחמים קמעונאיים", את זכויותיה (50%) בכל אחת משלוש תחנות דלק ("עין יהב", "קולנוע אסתר" ו"מגידו") וכן קרקע הסמוכה לתחנת תדלוק ברעננה, בתמורה כוללת של כ-42.5 מיליון שקל.

תמורת 3 תחנות הדלק תקבל דלק נדל"ן כ-27.3 מיליון שקל לפי המפתח הבא: תחנת "עין יהב" - כ-15.4 מיליון שקל, "קולנוע אסתר" שבאשקלון - כ-7.6 מיליון שקל ותחנת "מגידו" - כ-4.3 מיליון שקל.

עבור הקרקע הסמוכה לתחנת תדלוק ברעננה, בשטח של כ-3,900 מ"ר, תקבל דלק נדל"ן כ-9 מיליון שקל. עבור מניותיה ב"דלק מתחמים קמעונאיים" תקבל החברה כ-6.2 מיליון שקל.

ערן מיטל מסר היום כי "דלק נדל"ן תמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה עליה הצהרנו בחודשים האחרונים, במסגרתה החברה תממש נכסים בישראל ובחו"ל שאינם בליבת האסטרטגיה של החברה. בכוונת החברה להמשיך ולפתח את פעילות הנדל"ן בחו"ל של DGRE ואת פעילות הייזום למגורים בישראל של דנקנר השקעות".

דוד קמיניץ, מנכ"ל דלק ישראל, אמר כי פיתוח הנדל"ן הינו סינרגטי לפעילות תחנות התדלוק, לדבריו, "אנחנו ממשיכים ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה המתבטאת בהפעלה עצמית של תחנות תדלוק ומתחמים קמעונאים ובהמשך רכישת תחנות תדלוק, הרחבת רשת חנויות הנוחות "מנטה" והעברת מתחמים להפעלה עצמית". קמיניץ ציין כי החברה מעורבת כיום בלמעלה מ-40 מיזמים חדשים הנמצאים בתהליך של השגת אישורים להקמתם".

נזכיר כי לפני כשבועיים חתמה דלק נדל"ן על הסכם למכירת אחזקותיה (כ-70%) בקניון חיפה לקבוצת עזריאלי לפי שווי של כ-300 מיליון שקל.