דלק ישראל ודואר ישראל פותחים סניפי דואר בחנויות "מנטה"

בשלב הראשון ניתן יהיה לשלם בסניפים חשבונות לרשויות - ללא עמלה; משלוח דואר בינלאומי מהיר; משלוח מכתב רשום; ביטוח רכב ונסיעות ועוד ■ בהמשך יופעלו בחנויות "מנטה" כל שירותי הדואר

דואר ישראל תפתח סניפי דואר בכל תחנות הדלק של דלק ישראל. שתי החברות הודיעו היום על שיתוף פעולה במסגרתו יחל בחודש הבא לפעול פיילוט ב-10 חנויות "מנטה" ברחבי הארץ. שיתוף הפעולה הוא חלק מההתפתחות המואצת של רשת חנויות מנטה ברחבי הארץ. במסגרת שיתוף הפעולה יינתנו בחנויות הנוחות "מנטה" שירותי דואר ישראל לראשונה עד השעה 24:00.

בהודעה שפרסמו החברות, הן מציינות כי השירותים שיינתנו בחנויות המנטה נבחרו בהתאם לביקושים להם בסניפי הדואר. בשלב הראשון ניתן יהיה לשלם: תשלום חשבונות (עירייה, חשמל, מים, טלפון וכדומה) ללא עמלה, מגוון מעטפות בולים ואריזות לחבילות; משלוח דואר בינלאומי מהיר EMS, משלוח מכתבים וחבילות בארץ ובחו"ל; משלוח מכתב רשום + אישור מסירה ב-SMS, ביטוח רכב ונסיעות ועוד. בהמשך יופעלו בחנויות "מנטה" כל שירותי הדואר.

החנויות הראשונות של מנטה בהן יהיה השירות: חורשים, נחשון, מבוא בית"ר, ראשל"צ- דקל הזהב, עפולה, דימונה, פארק אפק, מזכרת בתיה, חיפה וחצור הגלילית.

דוד קמיניץ, מנכ"ל דלק ישראל אמר כי "שיתוף הפעולה מותח את גבולות השירות והצרכנות מעבר לגבולות הקיימים בחנויות נוחות. הזמן הוא המצרך הכי קשה להשגה היום, על כן אנו רואים בחנויות הנוחות את המקום המאפשר כמה שיותר שירותים לאזרח שנמצא בדרכים".
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, אמר כי "דואר ישראל חרתה על דגלה להיות 'בכל מקום בשביל כולם'. זהו מהלך שירותי וצרכני מן המעלה הראשונה שנועד לאפשר ללקוחות דואר ישראל נגישות מירבית לשירותי הדואר גם לאחר סגירת הסניפים. השת"פ עם מנטה מרחיב את גבולות הגזרה של הפעילות לשעות הנוחות לצרכנים".