מכירות משחקי הווידיאו ב-3 השווקים המובילים בתחום - ארה"ב, יפן ובריטניה - ירדו ב-7% ב-2009 - כך לפי דו"ח שפרסם קונסורציום חברות אנליסטים.
לפי הדו"ח, ב-3 השווקים הללו נמכרו בשנה שעברה 379.3 מיליון כותרים. ביפן נרשמה ירידה של 2% בלבד במכירות ב-2009 לעומת 2008. בארה"ב ירדו מכירות כותרי משחקי הווידיאו ב-7%, ובבריטניה נרשמה ירידה של 14%.
הגורם העיקרי לירידה בהיקף המכירות הוא הצניחה במכירות של כותרים לקונסולת פלייסטיישן 2 של סוני. ב-3 השווקים המובילים נרשמה ירידה של 57% במכירות הכותרים עבור קונסולה זו.
הכותר הנמכר ביותר ב-2009 היה Call of Duty: Modern Warfare 2 של אקטיויז'ן בליזארד, שמכר 11.86 מיליון עותקים.
פרט לכותר זה, המיועד לקונוסולת פלייסטיישן 3 של סוני ו-Xbox של מיקרוסופט, כל שאר הכותרים ב-5 הכותרים הנמכרים ביותר ב-2009 מיועדים ל-Wii של נינטנדו. הכותר השני הנמכר ביותר היה Wii Sports Resort (7.57 מיליון עותקים), ואחריו New Super Mario Bros (7.41 מיליון עותקים), Wii Fit Plus (5.8 מיליון עותקים) ו-Wii Fit (5.44 מיליון עותקים).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.