ביל קלינטון הובהל לבית חולים במנהטן עם כאבים עזים בחזה

קלינטון בן ה-64 הועבר לבית החולים 'קולומביה פרסביטריאן' בניו יורק, הקרוב מאד למשרדו בהארלם, "עם בעיה רפואית בלבו" - לפי כלי התקשורת האמריקניי" ■ הרופאים במקום מרגיעים ומעידים כי מצבו הרפואי מוגדר "טוב"

ארצות הברית ורבים בעולם כולו עצרו הלילה את נשימתם עם קבלת הידיעה על כך שהנשיא האמריקני לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית החולים במנהטן עם כאבים עזים בחזהו. הרופאים במקום מרגיעים ומעידים כי מצבו הרפואי מוגדר "טוב".

קלינטון בן ה-64 הועבר לבית החולים 'קולומביה פרסביטריאן' בניו יורק, הקרוב מאד למשרדו בהארלם, "עם בעיה רפואית בלבו", כך לפי כלי התקשורת האמריקניים. קלינטון ביקר היום אצל הקרדיולוג שלו, ובהתייעצות עמו הוא הועבר לביה"ח ושם עבר השתלה של שני תומכים בכלי הדם של הלב.

מבית החולים נמסר שמצבו של קלינטון הוא טוב, והוא ביקש למסור כי ימשיך לתרום למען רוותה של האיטי ולמען התאוששות המדינה מהאסון.

הנשיא לשעבר קלינטון, ששימש בתפקיד הנשיא בין השנים 1992 עד 2000, ונחשב לאחד הנשיאים הפופולריים והמוצלחים ביותר אי פעם בארה"ב, עבר כבר בשנת 2004 ניתוח מעקפים.

רק לפני כמה ימים חזר קלינטון מהאיטי, שם הוא משמש כשליח האו"ם המיוחד לטיפול בנפגעי רעידת האדמה העזה שאירעה שם. הנשיא אובמה קיבל הודעה על ההתפתחות במצבו הרפואי של קלינטון.