מפעל טמבור גבס נפתח היום בנוכחות ראשי המשק

עזריאלי: "המפעל שאנו פותחים היום זהו הגשמת חלום אישי שלי. לפני 25 שנים, כשחזרתי לישראל בנו אז בארץ בטיח, מאז אני חולם לפתוח מפעל גבס בארץ ישראל, לא קל בתנאים של היום להקים מפעל תעשייתי חדש, אבל אני משוכנע שנצליח. אני מתרגש מאד, שאני חלק מהמפעל החשוב הזה"

דוד עזריאלי ורעייתו סטפני, ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, מנחם עינן נשיא קבוצת עזריאלי, יוסי זינגר מנכ"ל גרנית הכרמל, מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור ואייל הכט, מנהל מפעל טמבור עכו, חנכו היום את מפעל טמבור גבס בנוכחות ראשי המשק.

מפעל טמבור גבס, מקבוצת גרנית הכרמל, הוקם בהשקעה של 143 מיליון שקל.

עזריאלי אמר היום: "המפעל שאנו פותחים היום זהו הגשמת חלום אישי שלי. לפני 25 שנים, כשחזרתי לישראל בנו אז בארץ בטיח, מאז אני חולם לפתוח מפעל גבס בארץ ישראל, לא קל בתנאים של היום להקים מפעל תעשייתי חדש, אבל אני משוכנע שנצליח. אני מתרגש מאד, שאני חלק מהמפעל החשוב הזה".

ראש עריית עכו, שמעון לנקרי אמר: "אין הרבה אנשי הון שמחוברים לפריפריה כמוך, הוכחת דוד עזריאלי שציונות, חשובה לך באמת". מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי, הוסיף: "הצפון חשוב לנו מאד, אנו נהיה עם הצפון בכל מצב".

טמבור הרחיבה את פעילותה בשוק הבנייה היבשה ופתחה את מפעל לוחות הגבס באזור התעשייה עכו דרום (אזור פיתוח ג') על שטח של 30,000 מ"ר.

המפעל הוקם בעכו והינו אחד המפעלים המתקדמים מסוגו בעולם, יספק תעסוקה ללמעלה מ-60 עובדים חדשים מאזור הצפון.

קו הייצור של לוחות הגבס תוכנן בגרמניה ע"י החברה המובילה בעולם בהקמת קווי ייצור ללוחות גבס. המפעל מבוסס על טכנולוגיות איכות סביבה חדשניות ומתקדמות והוא עומד בתקינה האירופית המתקדמת למפעלי חומרי בנייה. במפעל מערכת המותאמת לפי תקן TA- LUWF2002 מסוג DUST FREE- ללא אבק.