דגל סונול בלב המאחז של דלק: חונכת תחנה במצפה-רמון

המתחם החדש של סונול במצפה-רמון הוקם בהשקעה של כ-6 מליון שקל - כפליים מהעלות הממוצעת להקמת תחנת דלק, והוא כולל תחנת תדלוק, חנות נוחות sogood, מסעדה ושטחי חניה רבים לבאי המתחם

הישג סמלי לסונול בתחרות בין חברות הדלק: החברה חונכת תחנת דלק ראשונה במצפה רמון, שנחשבה עד היום ל"מאחז" של יריבתה העיקרית חברת דלק ישראל. בין החברות מתנהלת בשנה האחרונה תחרות צמודה על תואר חברת הדלק מספר 2 בישראל, אחרי פז.

מנכ"ל סונול רו"ח תמיר פוליקר טען כי אין קשר בין התחרות עם דלק להחלטה למקם את התחנה במצפה רמון. בשיחה עם "גלובס" אמר פוליקר כי חשיבותה של התחנה מבחינת סונול היא מיקומה על הדרך העיקרית מהמרכז ומבאר שבע לאילת. "מדובר בציר אסטרטגי ומאד חשוב לנו להיות בו כדי לתת שירות ללקוחותינו".

המתחם החדש של סונול במצפה רמון הוקם בהשקעה של כ-6 מליון שקל, כפליים מהעלות הממוצעת להקמת תחנת דלק והוא כולל תחנת תדלוק, חנות נוחות sogood, מסעדה מקומית ושטחי חניה רבים לבאי המתחם.

בנוסף הודיעה סונול כי היא חונכת 5 חנויות sogood חדשות ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל ממוקמות מצפון הארץ ועד לדרומה. שתיים מהחנויות הן בתחנות הדלק סונול "בוסתן הגליל" שבנצרת, השלישית בתחנת סונול "אפרידר-אשקלון" שבאשקלון, הרביעית בתחנת סונול עילוט בגליל התחתון והחמישית בתחנת התדלוק החדשה במצפה רמון. כמו כל חנויות sogood ברחבי הארץ גם החנויות החדשות תפעלנה 24 שעות ו- 7 ימים בשבוע.