ארקדי גאידמק: "את כל ההאשמות נגדי העלו אנשים מושחתים"

אמר בראיון לחדשות ערוץ 2: "לבייב חייב לי כספים - ב-1999 הכנסתי אותו לעסקי היהלומים באנגולה" ■ "אני כבר לא כל-כך צעיר, והייתי נתון ללחצים שנים רבות. קרוב לוודאי שאצטרך לעבור ניתוח בשבועות הקרובים"

"אני כבר לא כל-כך צעיר, והייתי נתון ללחצים שנים רבות. קרוב לוודאי שאצטרך לעבור ניתוח בשבועות הקרובים, ואז אזדקק לחודשים ארוכים של שיקום והתאוששות" - כך אמר ארקדי גאידמק בראיון לחדשות ערוץ 2 ששודר הערב (ב').

גאידמק התייחס גם לערבות שחוייב להפקיד כדי להבטיח את התייצבותו למשפטו בישראל. "זו לא בקשה רגילה שעליי להוסיף לסכום שכבר נתתי לפרקליטות עוד 3 מיליון דולר, ולצערי הרב איני יכול לעשות זאת", אמר. "מחייבים אותי בסכום הזה כי אני ארקדי גאידמק".

כזכור, כנגד גאידמק הוגש כתב אישום בישראל המייחס לו עבירות של הלבנת הון וקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות במסגרת פרשת הלבנת הון נרחבת בבנק הפועלים. בשבוע שעבר דחה בית המשפט העליון את הערר שהגיש גאידמק על חיובו לשלם את יתרת דמי הערבות שנקבעו לו בסך 3 מיליון דולר.

בהמשך הראיון איים גאידמק לפעול משפטית נגד לב לבייב. "לבייב חייב לי כספים. ב-1999 הכנסתי אותו לעסקי היהלומים באנגולה. חתמנו על חוזה. תיאורטית אנו מדברים על סכום כסף גדול שהוא חייב לי, כי מדובר בפעילות של יותר מ-10 שנים בעסקי היהלומים באנגולה".

עוד אמר גאידמק: "אנשים פשוט גנבו ממני וניצלו אותי ואת המצב. את כל ההאשמות נגדי העלו אנשים מושחתים. אני לא חייב שום דבר לאף אחד. המצב לא קל, אבל אלה החיים", הוסיף.