פרטנר מזהירה את נטוויז'ן: נציגי השירות שלכם משמיצים אותנו

ל"גלובס" נודע כי פרטנר עקבה במשך מספר חודשים אחר התבטאויות של נציגי שירות בנטוויז'ן ■ מהממצאים עלה כי נטוויז'ן תדרכה את הנציגים "ללכלך" על פרטנר ■ נטוויז'ן: "הטענות חסרות בסיס"

חברת פרטנר, בניהולו של דוד אבנר, שלחה מכתב אזהרה לחברת נטוויז'ן, בניהולו של ריצ'רד הנטר, בעקבות השמצות של נציגי נטוויז'ן על שירותי הטלפוניה והאינטרנט שלה.

ל"גלובס" נודע כי פרטנר עקבה במשך מספר חודשים אחר התבטאויות של נציגי שירות בנטוויז'ן. מהממצאים עלה כי נטוויז'ן תדרכה את הנציגים "ללכלך" על פרטנר ועל שירותי הטלפון והאינטרנט שלה באופן עקבי.

על כן, בחודש דצמבר האחרון החליטה פרטנר לנקוט בצעד משפטי כנגד נטוויז'ן. גורם בפרטנר טוען כי לאחר המכתב פסקו ההשמצות של נציגי השירות בנטוויז'ן.

נטוויז'ן ופרטנר השיקו את שירותי התקשורת הנייחת שלהם כמעט באותו הזמן, ויש ביניהן יריבות עסקית גבוהה, בגלל שנטוויז'ן וסלקום הן חברות-אחיות. נטוויז'ן מתגאה בעובדה שההשקעות שלה בפעילות הטלפוניה (VOB) נמוכות עשרות מונים מההשקעות שביצעה פרטנר בתחום. נטוויז'ן לא מדווחת על מספר המנויים שלה, אך ברור כי היא לא הצליחה לגייס את אותו מספר מנויים שהצליחה לגייס פרטנר (34 אלף).

נציין כי דווקא 012 סמייל הצליחה לגייס ב-2009 כ-69 אלף מנויי טלפוניה.

בראיון ל"גלובס" שמתפרסם היום (ב') אומר אלון ברמן, מנהל חטיבת הטלפוניה והאינטרנט של פרטנר, כי "פרטנר שינתה את עולם הטלפוניה הנייחת בזכות ההצעות המקוריות שלה והחידושים שהביאה בתמחיר ובטכנולוגיה".

ברמן אמר עוד כי בניגוד למתחרותיה, התדמית השיווקית והמותג אורנג' לא נפגעו, אלא התחזקו כתוצאה מהכניסה לפעילות התקשורת הנייחת.

תגובת נטוויז'ן: "המכתב הגיע למשרדינו לפני כ-3 חודשים. 013 נטוויז'ן דחתה מכל וכל את הטענות שהועלו במכתב, שכן הטענות מחוסרות בסיס.

"עוד יצויין כי על אף שהתבקשה לעשות כן, עד היום הזה לא העבירה פרטנר כל תיעוד רלוונטי לתלונתה. מדיניותה של 013 נטוויז'ן אינה להשמיץ חברות מתחרות, אלא לספק שירותים טובים יותר ממתחריה. 013 נטוויז'ן מאמינה כי תחרות מטיבה עם הצרכנים ומברכת עליה".